|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
Erişim Bilgileri
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi,
İşletme Müh.
Böl.,
Maçka 80680
İstanbul
Tel: +90 (212) 293 1300 /2090
Fax: +90 (212) 240 7260
e-posta: burnaz@itu.edu.tr
Kişisel Bilgiler
Doğum Tarihi |
8 Mart 1968 |
Doğum Yeri |
İstanbul |
Cinsiyet |
Kadın |
Akademik Özgeçmiş
Profesör
İşletme Mühendisliği Böl.,
Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
12/2011-
Doçent
İşletme Mühendisliği Böl.,
Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
10/2005-12/2011
Yardımcı Doçent
İşletme Mühendisliği Böl.,
Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
4/2003-10/2005
Yardımcı Doçent
İşletme Mühendisliği Böl.,
Yönetim ve Organizasyon
Anabilim Dalı
2/2002-4/2003
Öğretim Görevlisi
İşletme Mühendisliği Böl.,
Yönetim ve Organizasyon
Anabilim Dalı
7/1999-2/2002
Araştırma Görevlisi
İşletme Mühendisliği Böl.,
Yönetim ve Organizasyon
Anabilim Dalı
11/1991-7/1999
Eğitim
İşletme Prog.da Pazarlama Ana Dalında Doktora, Boğaziçi Üniv., Sosyal Bilimler Enstitüsü |
1999 |
İşletme Mühendisliği Prog.da Yüksek Lisans, İ.T.Ü. Fen Bilimleri Enstitüsü |
1992 |
İşletme Mühendisliği Prog.da Lisans, İ.T.Ü. İşletme Fakültesi |
1990 |
Lise Notre Dame de Sion |
1986 |
Lisansüstü Tezler
Doktora Tezi
Institutional Changes
in Turkish Food Retail Sector with regard to the Development of Large-Scale
Retailing,
Boğaziçi Üniversitesi,
Sosyal Bilimler Enstitüsü,
İstanbul (1999)
Yüksek Lisans
Tezi
Strategic Marketing
Planning:
A Case Study in
Turkish Automotive Sector,
İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul
(1992)
Araştırma Alanları
Perakendecilikte mağaza
imajı, müşteri bağımlılığı,
Uluslararası perakende
yönetimi,
Örgütsel pazarlarda
alıcı- satıcı ilişkileri,
Tüketici pazarlarında
tüketici tutumuna yönelik çalışmalar,
Pazarlama uygulamalarında
karar verme,
İş etiği
Egitime Katkı
I. Öğretim:
Lisans:
· “Principles of Marketing”, 3 Kredi, Zorunlu, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.
· “Marketing”, 3 Kredi, Zorunlu, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.
· “E-Pazarlama”, 2 Kredi, Seçmeli, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.
· “Retail Management”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.
· “Textiles for Home Furnishing Markets“, 2 Kredi, SUNY Programı, İTÜ Tekstil Teknolojileri ve Tasarım Fakültesi.
Yüksek Lisans:
· “Pazarlama Araştırması”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Programı
· “Global Marketing”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Programı
· "Örgütler Arası Pazarlama", 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, İşletme Mühendisliği Programı
· ”Integrated Marketing Communications”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü
Doktora:
· "Pazarlama ve Teknoloji Etkileşiminde İleri Konular", 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, İşletme Mühendisliği Programı
· ”Marketing Theory”, 3 Kredi, Doktora/Seçimli, İTÜ Sosya Bilimler Enstitüsü
II. Öğretim:
· “Marketing Management”, 3 Kredi, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Executive MBA Programı
· “International Marketing”, 3 Kredi, Seçmeli, 3 Kredi, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Executive MBA Programı
· “Marketing Management”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, Engineering Management Programı
· “Teknoloji ve Pazarlama”, 3 Kredi, Zorunlu, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ve Teknoloji Yönetimi Programı
Yönetilen Tezler
|
Demiray, Melek “The Role
Of Online Brand Communities On Word Of Mouth Communication And Purchase
Intention of a New Product”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2013 |
|
Coşkun, Merve “Tüketici
Satın Alma Niyeti Üzerinde
Menşe Ülke Bilgisinin Rolü: Deri Ayakkabı Sektöründe Bir Uygulama ”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2013 |
|
Yılmaz, Funda “Evaluating Product
Portfolio Performance for A Manufacturing Company in The Automotive Industry
” İstanbul Teknik Üniversitesi,
Haziran 2010 |
|
Toksoy, H.İbrahim “An Emerging Concept:
Digital Strategies and I-Marketing” İstanbul Teknik
Üniversitesi, Haziran 2010 |
|
Gökdağlı, Gül “Kurumsal İtibar Yönetimi Aracı Olarak Firmaların Web Sitelerinin Değerlendirilmesi ” İstanbul Teknik
Üniversitesi, Haziran
2010 |
|
Bilgin, Pınar “An Analysis of Consumer Evaluations
of Brand Extensions: The Case of B2B Brands Extented
Into B2C Markets” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009 |
|
Uysal, Kanat “Lojistik Hizmet Sağlayıcı Firma ile Kurulan İşbirliği İlişkisinin Analizi ve Firmanın Pazarlama Performansına Etkisi” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009 |
|
Atak, Şehnaz “Global
Market Segmentation for a New Product Category based on Consumer Values and
Adoption” İstanbul Teknik Üniversitesi,
Mayıs 2009 |
|
Ezer, Gülcan “Teknolojik Gelişme ile Artan Ürün
Özellikleri ve Tüketici
Satın Alma Davranışına Etkileri”
İstanbul Teknik Üniversitesi,
Haziran 2008. |
|
Eren, Gözde “Advertising Value in Mobile
Marketing Activities and Consumer Attitudes towards Mobile Advertising”,
İstanbul Teknik Üniversitesi,
Aralık 2007. |
|
Soytaş, Serkan “Kimya Sektöründe Dağıtıcı Firmaların Geleceği: Stratejik Pazarlama Kapsamında Analiz ve Öneriler”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ocak 2007. |
|
Türkkan, Cem “Örgütsel Hizmet Pazarlarında Müşteri Odaklı Pazarlama Yaklaşımı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Kasım 2006. |
|
Ünlü, Bahadır “Yeni Ürün Geliştirme Süreci ve Türkiye Toz Tatlı Pazarında
Bir Uygulama”, (Raziye Selim ile eş danışman),
İstanbul Teknik Üniversitesi,
Ekim 2006. |
|
Öztürk, Taner “Türk
Tekstil Firmalarının Yurt
Dışı Pazarlarına Yönelik Markalaşma Süreci ve İlgili Pazarlama Faaliyetleri”,
İstanbul Teknik Üniversitesi,
Haziran 2006. |
|
Arda, R.Burak “Endüstriyel Pazarlarda Faaliyet Gösteren KOBİler Açısından Müşteri İlişkilerinin Geliştirilmesi ve Yönetimi”, İstanbul Teknik
Üniversitesi, Haziran
2006. |
|
Tapçı, Pelin “Marka Değerinin Endüstriyel Pazarlarda Satın Alma Davranışına
Etkisi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006. |
|
Kırca, M.Yalçın “Üçüncü Parti Lojistik (3PL) Firmalarının Arz Zinciri İçindeki
Yeri ve Pazarlama Yönetimine Katkısı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Nisan 2005. |
|
Usbaş, Anıl “Türk Hazır Giyim Sektöründe
İhracat Pazarlaması Performansının Analizi”,
İstanbul Teknik Üniversitesi,
Ocak 2005. |
|
Koç, Nihan “A CRM Approach to Buyer
Seller Relationships in Industrial Markets”, İstanbul Teknik
Üniversitesi, Mayıs 2004. |
|
Özkan, Ebru “Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Firmaların Pazarlama Başarısındaki Yeri – Türkiye Uygulamaları”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2004. |
|
Göksu, Çiğdem “Müşteri Bakış Açısından Marka Yayma Başarısının
Yapay Sinir Ağı Modeli”, (Erhan Bozdağ ile eş danışman),
İstanbul Teknik Üniversitesi,
Mayıs 2003. |
Dergilerde Hakemlik
|
Anadolu Üniversitesi
Sosyal Bilimler Dergisi |
|
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi |
|
Balıkesir Üniversitesi
Sosyal Bilimler Dergisi |
|
Boğaziçi Journal |
|
Ege Akademik Bakış Dergisi |
|
İktisadi ve İdari
İncelemeler Dergisi |
|
Journal of Business Ethics (SSCI) |
|
Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi |
|
METU Studies in Development (ODTÜ Gelişme)
Dergisi |
|
Pazarlama ve Pazarlama
Araştırmaları Dergisi |
|
International Journal of Applied Management Sciences |
|
International Marketing Review (SSCI) |
|
Sex Roles: A Journal of Research (SSCI) |
Akademik Yönetime
Katkı
|
ITU Kantin,
Kafeteryalar ve Yemek Yeme Yerleri Denetleme Komisyonu Üyesi (2014- ) |
|
ITU Kurumsal
Kimlik ve Logolu Ürünler Komisyonu Üyesi (2014- ) |
|
ITU GINOVA Girişimcilik, İnovasyon ve Yönetim Uygulama ve
Araştırma Merkezi Müdürü (2014- ) |
|
ITU Bilim Mühendislik
ve Teknolojide Kadın Araştırmaları
ve Uygulamaları Merkezi Üyesi (2013- ) |
|
ITU Sosyal Bilimler Enstitüsü
Müdürü (2012-
) |
|
ITU BAP Komisyonu Üyesi
(2012- ) |
|
ITU Senato Eğitim
Komisyonu Üyesi (2012- ) |
|
ITU Sosyal Bilimler Enstitüsü
Müdür Yardımcısı
(2010-2012) |
|
Kantin, Kafeteryalar ve Yemek Yeme Yerleri
Denetleme Komisyonu Üyesi (2010-2012) |
|
Yöneticiler için
İşletme (Executive MBA) Programı
Yürütme Komisyonu Üyesi (2010-2012) |
|
İşletme Müh. Bölümü ABET Mezunlar Komisyonu Üyesi (2009-2012) |
|
İşletme Yüksek Lisans Programı Yürütücüsü (2008-2012) |
|
İşletme Fakültesi Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu Yürütücüsü (2006-2010) |
|
İşletme Fakültesi Öğrenci Değişim Komisyonu Üyesi (2006-2010) |
|
İşletme ve Teknoloji Yönetimi II. Öğretim Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2003 - 2009) |
|
İşletme Mühendisliği Yüksek Lisans Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2002-2008 ) |
|
İşletme Müh. Bölümü ABET Mezunlar Komisyonu Üyesi (2002-2003) |
|
İşletme Müh. Bölümü Tanıtım Komisyonu Üyesi (2001-2003) |
Projeler
|
“Bimpaş Dağıtım
Kanalı Üyelerinin Firma ile İlişkileri: Tatmin ve Beklentilerin Ölçümü” (2006), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Uray N. yürütücülüğünde, Ulubaşoğlu, G. ile birlikte) |
|
“Türk, Alman
ve Amerikan Reklamlarının
Tipolojisi: Kültürlerarası
Bir Karşılaştırma”
(2004), İTÜ Araştırma Fonu
Destekli Proje (N.Uray, B.Ataman, E.Karaosmanoğlu, B.Elmadağ ile birlikte) |
|
“AT Pazarında Hazır
Giyim Firmalarının Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri ve Gümrük Birliği’nin Etkisi” (2000) İTÜ Araştırma Fonu Destekli Proje (Sezgin S. yürütücülüğünde, Uray N. ile birlikte) |
|
“Pepsi Cola Tat Testi” (1997), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Sezgin S. yürütücülüğünde, Ülengin F.,
Levent H., Küskü F., Erçek
M. ile birlikte) |
|
“Pepsi Cola Tat Testi” (1996), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Sezgin S. yürütücülüğünde, Ülengin F., Uray N., Levent H., Arıkanlı
M., Erçek M. ile birlikte) |
Üyelikler
|
Türkiye Pazarlama Derneği
|
|
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmacıları
Derneği |
|
Türkiye Pazarlama Araştırmacıları
Derneği (TÜAD) |
|
Academy of Marketing Science
|
|
PROMETHEUS (European Working Group on Ethics and
OR)
|
|
MCDM (International Society on Multiple Criteria Decision Making) |