İçerik

bullet

Erişim Bilgileri 

bullet

Eğitime Katkı

bullet

Kişisel Bilgiler 

bullet

Yönetilen Tezler

bullet

Akademik Özgeçmiş 

bullet

Dergilerde Hakemlik

bullet

Eğitim 

bullet

Akademik Yönetime Katkı

bullet

Lisansüstü Tezler 

bullet

Projeler

bullet

Araştırma Alanları

bullet

Üyelikler

bullet

Yayınlar

 

 

 

 

Ana sayfaya dön  

horizontal rule

 

Erişim Bilgileri

İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi,

İşletme Müh. Böl., Maçka 80680 

İstanbul

 

Tel: +90 (212) 293 1300  /2090

Fax: +90 (212) 240 7260

 

e-posta: burnaz@itu.edu.tr

 

 

 

Başa dön  

 

 

horizontal rule

 

 

Kişisel Bilgiler

 

Doğum Tarihi

8 Mart 1968

Doğum Yeri

İstanbul

Cinsiyet

Kadın

 

Başa dön

 

 

horizontal rule

 

Akademik Özgeçmiş

 

Profesör

İstanbul Teknik Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Mühendisliği Böl., 

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı

12/2011-

 

Doçent

İstanbul Teknik Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Mühendisliği Böl., 

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı

10/2005-12/2011

 

Yardımcı Doçent

İstanbul Teknik Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Mühendisliği Böl., 

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı

4/2003-10/2005

 

Yardımcı Doçent

İstanbul Teknik Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Mühendisliği Böl., 

Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı

2/2002-4/2003

 

Öğretim Görevlisi

İstanbul Teknik Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Mühendisliği Böl., 

Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı

7/1999-2/2002

 

Araştırma Görevlisi

İstanbul Teknik Üniversitesi

İşletme Fakültesi

İşletme Mühendisliği Böl., 

Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı

11/1991-7/1999

 

 

Başa dön

 

 

horizontal rule

 

Eğitim

 

İşletme Prog.da Pazarlama Ana Dalında Doktora

Boğaziçi Üniv., Sosyal Bilimler Enstitüsü

1999

İşletme Mühendisliği Prog.da Yüksek Lisans

İ.T.Ü. Fen Bilimleri Enstitüsü

1992

İşletme Mühendisliği Prog.da Lisans,

İ.T.Ü. İşletme Fakültesi

1990

Lise 

Notre Dame de Sion

1986

 

Başa dön

 

horizontal rule

 

Lisansüstü Tezler

 

Doktora Tezi

Institutional Changes in Turkish Food Retail Sector with regard to the Development of Large-Scale Retailing, 

Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul (1999)

 

Yüksek Lisans Tezi

Strategic Marketing Planning: 

A Case Study in Turkish Automotive Sector, 

İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul (1992)

 

Başa dön

 

horizontal rule

 

Araştırma Alanları 

 

Perakendecilikte mağaza imajı, müşteri bağımlılığı,

Uluslararası perakende yönetimi,

Örgütsel pazarlarda alıcı- satıcı ilişkileri,

Tüketici pazarlarında tüketici tutumuna yönelik çalışmalar,

Pazarlama uygulamalarında karar verme,

İş etiği

 

Başa dön

 

 

horizontal rule

 

Egitime Katkı

 

I. Öğretim:

Lisans:

·      “Principles of Marketing”, 3 Kredi, Zorunlu, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.

·      “Marketing”, 3 Kredi, Zorunlu, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.

·      “E-Pazarlama”, 2 Kredi, Seçmeli, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.

·      “Retail Management”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.

·      “Textiles for Home Furnishing Markets“, 2 Kredi, SUNY Programı, İTÜ Tekstil Teknolojileri ve Tasarım Fakültesi.

Yüksek Lisans:

·      “Pazarlama Araştırması”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Programı

·      “Global Marketing”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Programı

·      "Örgütler Arası Pazarlama", 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, İşletme Mühendisliği Programı

·      ”Integrated Marketing Communications”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü

Doktora:

·      "Pazarlama ve Teknoloji Etkileşiminde İleri Konular", 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, İşletme Mühendisliği Programı

·      ”Marketing Theory”, 3 Kredi, Doktora/Seçimli, İTÜ Sosya Bilimler Enstitüsü

 II. Öğretim:

·      “Marketing Management”, 3 Kredi, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Executive MBA Programı

·      “International Marketing”, 3 Kredi, Seçmeli, 3 Kredi, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Executive MBA Programı

·      “Marketing Management”, 3 Kredi, Seçmeli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, Engineering Management Programı

·      “Teknoloji ve Pazarlama”, 3 Kredi, Zorunlu, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ve Teknoloji Yönetimi Programı

Başa dön

 

horizontal rule

 

Yönetilen Tezler

 

bullet

Demiray, Melek “The Role Of Online Brand Communities On Word Of Mouth Communication And Purchase Intention of a New Product”, İstanbul Teknik ÜniversitesiHaziran 2013

bullet

Coşkun, Merve “Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerinde Menşe Ülke Bilgisinin Rolü: Deri Ayakkabı Sektöründe Bir Uygulama ”, İstanbul Teknik ÜniversitesiHaziran 2013

bullet

Yılmaz, Funda “Evaluating Product Portfolio Performance for A Manufacturing Company in The Automotive Industry ” İstanbul Teknik ÜniversitesiHaziran 2010

bullet

Toksoy, H.İbrahim “An Emerging Concept: Digital Strategies and I-Marketing” İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2010

bullet

Gökdağlı, Gül “Kurumsal İtibar Yönetimi Aracı Olarak Firmaların Web Sitelerinin Değerlendirilmesi ” İstanbul Teknik ÜniversitesiHaziran 2010

bullet

Bilgin, Pınar “An Analysis of Consumer Evaluations of Brand Extensions: The Case of B2B Brands Extented Into B2C Markets” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009

bullet

Uysal, KanatLojistik Hizmet Sağlayıcı Firma ile Kurulan İşbirliği İlişkisinin Analizi ve Firmanın Pazarlama Performansına Etkisi” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009

bullet

Atak, Şehnaz “Global Market Segmentation for a New Product Category based on Consumer Values and Adoption” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009

bullet

Ezer, GülcanTeknolojik Gelişme ile Artan Ürün Özellikleri ve Tüketici Satın Alma Davranışına Etkileri” İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2008.

bullet

Eren, Gözde “Advertising Value in Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes towards Mobile Advertising”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Aralık 2007.

bullet

Soytaş, SerkanKimya Sektöründe Dağıtıcı Firmaların Geleceği: Stratejik Pazarlama Kapsamında Analiz ve Öneriler”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ocak 2007.

bullet

Türkkan, Cem “Örgütsel Hizmet Pazarlarında Müşteri Odaklı Pazarlama Yaklaşımı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Kasım 2006.

bullet

Ünlü, Bahadır “Yeni Ürün Geliştirme Süreci ve Türkiye Toz Tatlı Pazarında Bir Uygulama”, (Raziye Selim ile danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi, Ekim 2006.

bullet

Öztürk, TanerTürk Tekstil Firmalarının Yurt Dışı Pazarlarına Yönelik Markalaşma Süreci ve İlgili Pazarlama Faaliyetleri”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.

bullet

Arda, R.BurakEndüstriyel Pazarlarda Faaliyet Gösteren KOBİler Açısından Müşteri İlişkilerinin Geliştirilmesi ve Yönetimi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.

bullet

Tapçı, Pelin “Marka Değerinin Endüstriyel Pazarlarda Satın Alma Davranışına Etkisi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.

bullet

Kırca, M.YalçınÜçüncü Parti Lojistik (3PL) Firmalarının Arz Zinciri İçindeki Yeri ve Pazarlama Yönetimine Katkısı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Nisan 2005.

bullet

Usbaş, Anıl “Türk Hazır Giyim Sektöründe İhracat Pazarlaması Performansının Analizi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ocak 2005.

bullet

Koç, Nihan “A CRM Approach to Buyer Seller Relationships in Industrial Markets”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2004.

bullet

Özkan, Ebru “Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Firmaların Pazarlama Başarısındaki YeriTürkiye Uygulamaları”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2004.

bullet

Göksu, Çiğdem “Müşteri Bakış Açısından Marka Yayma Başarısının Yapay Sinir Ağı Modeli”, (Erhan Bozdağ ile danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2003.

Başa dön

 

horizontal rule

 

Dergilerde Hakemlik

 

bullet

Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

bullet

Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

bullet

Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

bullet

Boğaziçi Journal

bullet

Ege Akademik Bakış Dergisi

bullet

İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi

bullet

Journal of Business Ethics (SSCI)

bullet

Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi

bullet

METU Studies in Development (ODTÜ Gelişme) Dergisi

bullet

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

bullet

International Journal of Applied Management Sciences

bullet

International Marketing Review (SSCI)

bullet

Sex Roles: A Journal of Research (SSCI)

Başa dön

 

horizontal rule

 

Akademik Yönetime Katkı

 

bullet

 ITU Kantin, Kafeteryalar ve Yemek Yeme Yerleri Denetleme Komisyonu Üyesi (2014- )

bullet

 ITU Kurumsal Kimlik ve Logolu Ürünler Komisyonu Üyesi (2014-   )

bullet

ITU GINOVA Girişimcilik, İnovasyon ve Yönetim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü (2014-   )

bullet

ITU Bilim Mühendislik ve Teknolojide Kadın Araştırmaları ve Uygulamaları Merkezi Üyesi (2013-   )

bullet

ITU Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü (2012-   )

bullet

ITU BAP Komisyonu Üyesi (2012-   )

bullet

ITU Senato Eğitim Komisyonu Üyesi (2012-   )

bullet

ITU Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdür Yardımcısı (2010-2012)

bullet

Kantin, Kafeteryalar ve Yemek Yeme Yerleri Denetleme Komisyonu Üyesi (2010-2012)

bullet

Yöneticiler için İşletme (Executive MBA) Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2010-2012)

bullet

İşletme Müh. Bölümü ABET Mezunlar Komisyonu Üyesi (2009-2012)

bullet

İşletme Yüksek Lisans Programı Yürütücüsü (2008-2012)

bullet

İşletme Fakültesi Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu Yürütücüsü (2006-2010)

bullet

İşletme Fakültesi Öğrenci Değişim Komisyonu Üyesi (2006-2010)

bullet

İşletme ve Teknoloji Yönetimi II. Öğretim Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2003 - 2009)

bullet

İşletme Mühendisliği Yüksek Lisans Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2002-2008 )

bullet

İşletme Müh. Bölümü ABET Mezunlar Komisyonu Üyesi (2002-2003)

bullet

İşletme Müh. Bölümü Tanıtım Komisyonu Üyesi (2001-2003)

Başa dön

 

horizontal rule

 

Projeler

bullet

Bimpaş Dağıtım Kanalı Üyelerinin Firma ile İlişkileri: Tatmin ve Beklentilerin Ölçümü” (2006), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Uray N. yürütücülüğünde, Ulubaşoğlu, G. ile birlikte)

bullet

Türk, Alman ve Amerikan Reklamlarının Tipolojisi: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma” (2004), İTÜ Araştırma Fonu Destekli Proje (N.Uray, B.Ataman, E.Karaosmanoğlu, B.Elmadağ ile birlikte)

bullet

“AT Pazarında Hazır Giyim Firmalarının Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri ve Gümrük Birliği’nin Etkisi” (2000) İTÜ Araştırma Fonu Destekli Proje (Sezgin S. yürütücülüğünde, Uray N. ile birlikte)

bullet

“Pepsi Cola Tat Testi” (1997), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Sezgin S. yürütücülüğünde, Ülengin F., Levent H., Küskü F., Erçek M. ile birlikte)

bullet

“Pepsi Cola Tat Testi” (1996), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Sezgin S. yürütücülüğünde, Ülengin F., Uray N., Levent H., Arıkanlı M., Erçek M. ile birlikte)

 

Başa dön

 

horizontal rule

 

Üyelikler

bullet

Türkiye Pazarlama Derneği         

bullet

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmacıları Derneği

bullet

Türkiye Pazarlama Araştırmacıları Derneği (TÜAD)

bullet

Academy of Marketing Science    

bullet

PROMETHEUS (European Working Group on Ethics and OR)    

bullet

MCDM (International Society on Multiple Criteria Decision Making)

Başa dön