Prof. Dr.
Şebnem BURNAZ
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi,
İşletme Müh.
Bölümü, Maçka 34367 İstanbul
Tel:
(212) 293 13 00 / 2090 Fax: (212) 240 72 60
e-posta:
burnaz@itu.edu.tr
KİŞİSEL BİLGİ
Doğum Tarihi ve
Yeri: 8
/ 3 / 1968, İstanbul
Yabancı Dil: İngilizce,
Fransızca
AKADEMİK
ÖZGEÇMİŞ
Profesör 12/2011
İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü
Doçent 10/2005-12/2011
İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü
Yardımcı Doçent 4/2003- 10/2005
İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
A.B.D.
Yardımcı Doçent
2/2002- 4/2003
İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,
Yönetim ve Organizasyon
A.B.D.
Öğretim Görevlisi 7/1999- 2/2002
İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,
Yönetim ve Organizasyon
A.B.D.
Araştırma Görevlisi 11/1991
-7/1999
İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,
Yönetim ve Organizasyon
A.B.D.
EĞİTİM
Boğaziçi Üniversitesi,
Sosyal Bilimler Enstitüsü
İşletme Anabilim
Dalı, Pazarlama Ana Dalında Doktora 2/1999
İstanbul
Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
İşletme Mühendisliği
Bölümünde Yüksek Lisans 6/1992
İstanbul Teknik
Üniversitesi, İşletme Fakültesi
İşletme Mühendisliği
Bölümünde Lisans 6/1990
Notre Dame de Sion Fransız Kız Lisesi
Lise 1986
ULUSLARARASI MAKALELER
· Aydın, G. ve Burnaz, S.
(2016), “User Attitudes towards Mobile Payment: A New Purchasing Application
from Turkey”, Journal of Euromarketing, 25,
3-4: 115-130.
· Aydın, G. ve Burnaz, S.
(2016), “Adoption of Mobile Payment Systems: A Study on Mobile Wallets”, Journal of Business, Economics and Finance,
5, 1: 73-92.
· Coşkun, M. ve Burnaz,
S. (2016), “Exploring the Literal Effect of Country of Origin for a New Brand:
A Conjoint Analysis Approach”, Journal of
International Consumer Marketing, 28, 2: 106-120.
· Coşkun, M. ve Burnaz,
S. (2013), “The Impact of Country of Origin on Consumers’ Purchasing
Intentions”, The Journal of American
Business Review, 2, 1: 238-245.
· Marta, J., Singhapakdi,
A., Lee, D.J., Burnaz, S., Topcu, Y.I., Atakan, M.G.S. ve Ozkaracalar, T.
(2012), "The
Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical
Intentions in Selling Situations: Evidence form Turkish, Thai, and American
Businesspeople", Journal of Business
Ethics, 106, 2: 229-241. (SSCI)
· Burnaz, S. ve Bilgin,
P. (2011), “Consumer Evaluations on Brand Extensions: B2B Brands Extended into
B2C Markets”, Journal of Product &
Brand Management, 20, 4: 256-267.
· Nacar, R. ve Burnaz, S.
(2011), "A Cultural
Content Analysis of Multinational Companies' Websites", Qualitative Marketing Research: An
International Journal, 14, 3: 274-288.
·
Burnaz, S., Atakan, M.G.S. ve Topcu, Y.I.
(2010), “Have Ethical Perceptions Changed? A Comparative Study on the Ethical
Perceptions of Turkish Faculty Members”, Journal of Academic Ethics, 8, 2:
137-151. (EBSCO, Expanded Academic,
SCOPUS)
·
Burnaz, S., Atakan, M.G.S., Topcu, Y.I.
ve Singhapakdi, A. (2009), “A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics: The
Case of Turkish, Thai, and American Businesspeople”, Journal
of Business Ethics, 90, supp.3: 371-382. (SSCI)
·
Atakan M.G.S., Burnaz S. ve Topcu Y.I. (2008), An Empirical Investigation of the Ethical Perceptions of Future Managers
with a Special Emphasis on Gender – Turkish Case, Journal of Business Ethics,
October, 82, 3: 573-586. (SSCI)
·
Atakan, S. ve Burnaz, S. (2007), “Retail
Internationalisation: A British Retailer in Turkey”, European Regional Review,
European Retail Digest, 53: 40-43.
· Burnaz,
S. ve Topcu Y.I. (2006), “A Multiple Criteria Decision Making Approach for the
Evaluation of Retail Location”, Journal of Multi-Criteria Decision Analysis
(JMCDA) Special issue on Real World Applications of MCDA, 14: 67-76. (ABI-Inform)
· Uray, N. ve Burnaz, S.
(2003), “An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV
Advertisements”, Sex Roles: A Journal of Research, 48, 1/2: 77-88. (SSCI)
ULUSLARARASI KİTAP
İÇİNDE BÖLÜM
·
Demiray,
M., Burnaz, S. ve Aslanbay, Y. (2016) “The Crowdfunding Market: Models,
Platforms and Projects”, in Crowdfunding for Sustainable Entrepreneurship and
Innovation, in: Walter Wassalo (ed.) Advances in Business Strategy and Competitive
Advantage (ABSCA) Book Series, IGI Global: Hershey, PA., ISBN13: 9781522505686,
s.90-126.
·
Demiray M., Burnaz S. (2016)
“The Impact of Company Facebook Page on Wom
Communication of New Product” in: Campbell C., Ma J. (eds.) Looking Forward,
Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing.
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing
Science. Springer, Cham, ISBN: 978-3-319-24182-1 (Print) 978-3-319-24184-5
(Online), s.234-243
·
Isik,
M., Ozaydin, O., Burnaz, S. ve Y.I. Topcu (2016), “A Multi Criteria Decision
Analysis Approach to Measure The Effectiveness of Sports Sponsorship”, in:
Campbell C., Ma J. (eds) Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to
Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science: Proceedings
of the Academy of Marketing Science. Springer, Cham, ISBN: 978-3-319-24182-1
(Print) 978-3-319-24184-5 (Online), s. 564573
·
Nacar, R., Burnaz, S. ve
Uray, N. (2013) “Culture and Websites Interaction: Issues and Perspectives”,
in: Christiansen, Bryan; Turkina,
Ekaterina and Williams, Nigel (eds.) Cultural and Technological Influences on
Global Business, IGI Global: Hershey, PA., ISBN: 9781466639669, s.316-351.
·
Sezgin,
S., Uray, N. ve Burnaz S. (2001) “Marketing Practices of the Turkish Clothing
Industry Firms Exporting to the European Union” in: Yaprak, A. and Tutek, H.
(eds) Advances in International Marketing, Volume 10, ISBN: 0762306699, Ablex
Publishing Corp., JAI Press. s.163-190.
ULUSLARARASI BİLDİRİLER
Tam Metin Bildiriler
·
Kazazoğlu,
G., Özcelik, A.B. ve Burnaz, S. (2016), “How Does the Perceived Deviancy of
Online Reviews Affect the Ethicality Perception?”, 7th International Conference
on Governance Fraud Ethics and Social Responsibility, 9-10 Aralık, İstanbul,
Türkiye
·
Ulubaşoğlu,
G., Şenel, M. ve Burnaz, S. (2016), “To Switch or Not? Analyzing The Question
for Consumers in Turkish Mobile Telecommunications”, The 19th World Marketing
Congress, 19-23 Temmuz, Paris, Fransa
·
Aydın,
G. ve Burnaz, S. (2016), “Innovativeness Impact on Attitude Development towards
Mobile Payment Applications”, International Management Development Association
(IMDA) 25th Annual World Business Congress, 15-19 Haziran 2016,
Londra, İngiltere.
·
Demiray,
M. ve Burnaz, S. (2014), “The Effects of Company Responses to Negative Comments
on Other Customers’ Attitudes toward Brand in Company-hosted Social Networking
Sites”, Global Business Conference, 1-4 Ekim 2014, Dubrovnik, Croatia
(Bildiriler Kitabı, s. 80-86).
·
Demiray,
M. ve Burnaz, S. (2014), “The Role of Peer Influence on Brand Community
Commitment: A SEM Model for Brand Communities in a Social Networking Site”,
AMA Summer Marketing Educators’
Conference, 1-3 Ağustos, San Fransisco, ABD (Bildiriler Kitabı, s. F 35-41)
·
Yurdagul,
M., Ozsoy, M.S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2012), “Evaluation of Entry and
Penetration Strategies to Middle East Market Utilizing a Multi Criteria
Decision Analysis Approach”, The 42nd International Conference on Computers and
Industrial Engineering, 16-18 Temmuz 2012, Cape Town, Güney Afrika (Bildiriler
Kitabı, s. 609-616)
·
Coskun,
M. ve Burnaz, S. (2012), “The Country of Origin Effect on Purchasing Intention
of Turkish Consumers for Leather Shoes”, International Management Development
Association (IMDA) 21st Annual World Business Congress, 4-8 Temmuz
2012, Helsinki, Finlandiya (Bildiriler Kitabı, s. 236-243)
·
Burnaz,
S. ve Topcu, Y.I. (2011), “A Decision Support on Planning Retail Tenant Mix in
Shopping Malls”, 7th International Strategic Management Conference, 30
Haziran-2 Temmuz 2011, Paris, Fransa (Bildiriler Kitabı, s. 317-323)
·
Eren,
G., Burnaz, S. ve Uray, N. (2010), "Advertising Value of Mobile Marketing
Activities and Consumer Attitudes", Global Marketing Conference, 9-11
Eylül 2010, Tokyo, Japonya (Bildiriler CD’si, s.511-522)
·
Burnaz,
S. ve Topcu, Y.I. (2010), “A Multi-Criteria Decision Analysis for Mobile Phone
Purchasing”, Global Marketing Conference, 9-11 Eylül 2010, Tokyo, Japonya (Bildiriler
CD’si, s.2325-2336)
·
Aktan,
C. ve Burnaz, S. (2010), “Profiling Fast Fashion Apparel Shoppers: A Study on
Consumers’ Perceived Shopping Values”, International Management Development
Association (IMDA) The 19th Annual World Business Congress, 20-25
Temmuz 2010, Konya (Bildiriler Kitabı, s. 271-278).
·
Hubar,
H, Ozyazgan, T. ve Burnaz, S. (2010), “The Use of Social Media as a New
Marketing Communications Tool”, NMIC - 2nd International Conference on New
Media and Interactivity, 28-30 Nisan 2010, İstanbul (Bildiriler Kitabı s. 148-153).
·
Toksoy,
H.I. ve Burnaz, S. (2010), “An Emerging Concept: Digital Strategies and
I-Marketing”, NMIC - 2nd International Conference on New Media and
Interactivity, 28-30 Nisan 2010, İstanbul (Bildiriler Kitabı s. 100-106).
·
Aktan,
C. ve Burnaz, S. (2010), “Perceived Shopping Values of Young Consumers in Fast
Fashion Retailing”, 7th International Conference for Consumer Behaviour,
Tourism and Retailing Research, ESHTE, 7-9 Nisan 2010, Estoril/Lizbon, Portekiz
(Bildiriler CD’si s. 484-498).
·
Topcu,
Y.I., Burnaz, S. ve Urgan, S. (2007), “A Multi Criteria Analysis of Factors
Influencing Organic Food Marketing”, The 13th
World
Marketing Congress, 11-14 Temmuz 2007, Verona, İtalya (Bildiriler Kitabı s. 283-287).
·
Uray, N.,
Eldas, O. ve Burnaz, S. (2007), “Content Analysis of Web Site as the Communication
Medium: Does the Culture Matter?”
International Management Development Association (IMDA). The 16th
Annual World Business Congress, 4-8 Temmuz 2007, Maastricht, Hollanda
(Bildiriler kitabı s. 418-426).
·
Atakan, M.G.S. ve Burnaz, S. (2006), “Marks and Spencer in
Turkey: The Store Image of an International Retailer”, 13th International
Conference of EIRASS on Retailing and Services Science, 9-12 Temmuz 2006,
Budapeşte, Macaristan (Bildiriler
CD’si: 10 sayfa).
·
Burnaz, S. ve
Topcu, Y.I. (2005), “A Multi-Criteria Decision Model for Turkish Soft Drink
Industry”. The 8th International
Symposium on the Analytic Hierarchy Process, 7-10 Temmuz 2005, Honolulu,
Hawai’i, ABD (Bildiriler CD’si: 10
sayfa). (En iyi bildiri ödülü)
·
Atakan, M.G.S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2005), “Perceived Conduct and Ethical Issues among
Faculty Members”, The 12th World Marketing
Congress, 6-9 Temmuz 2005, Münster, Almanya (Bildiriler Kitabı s. 329
– 333).
·
Topcu,
Y.I. ve Burnaz, S. (2004), “A Decision Support Proposal for Retailer
Selection Problem”, The 17th
International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 6-11
Ağustos 2004, Whistler, B.C., Kanada (Bildiriler CD’si: AP162 – 8 sayfa).
·
Burnaz, S., Topcu, Y. I. ve Ekin, S. (2004), “An
Exploratory Study on Consumers’ Attitudes Towards Online Buying – Why They Do
Not Buy?”, 4th Annual Conference, The
International Academy of E-Business, 28-31 Mart 2004, Atlantic City, New Jersey
ABD (Bildiriler kitabı s.
27-30).
·
Ulubasoglu,
G., Uray, N. ve Burnaz, S. (2004), “Adoption of Internet Banking by
Turkish Customers: Profile of Adopters vs. Nonadopters”, 4th
Annual Conference, The International Academy of E-Business, 28-31 Mart 2004,
Atlantic City, New Jersey ABD (Bildiriler
kitabı s. 157-160)
·
Burnaz, S.,
Uray, N., Ataman, B. ve Elmadag, A. B. (2003), “Analysis of Advertising Content: A Cross-Cultural
Comparison of American, German, and Turkish Advertisements”, 9th Cross-Cultural
Research Conference, 10-14 Aralık 2003, Rose Hall, Jamaica (Bildiriler CD’si: 7
sayfa).
·
Burnaz,
S. ve Topcu, Y.I. (2002), “Business Ethics: Considerations of Purchasing
Professionals”, International Management Development Association (IMDA) The 11th
Annual World Business Congress, 10-14 Temmuz 2002, Antalya (Bildiriler kitabı
s. 253-260).
·
Ekin, S. ve
Burnaz, S. (2002), “Consumers'
Adoption of Internet Usage in Turkey: Comparison between Online Shoppers and
Nonshoppers” International Management Development Association (IMDA) The 11th
Annual World Business Congress, 10-14 Temmuz 2002, Antalya. (Bildiriler kitabı
s. 540-547).
·
Uray,
N. ve Burnaz, S. (2001), “Information Content in TV Advertising: A Comparative
Analysis of German and Turkish TV Commercials”, The 10th Biennial World
Marketing Congress, 27 Haziran-1 Temmuz 2001, Cardiff, İngiltere (Bildiriler
CD’si: 7 sayfa)
Diğer
·
Demiray,
M. ve Burnaz, S. (2013), “The Impact of Company Facebook Page on WOM
Communication of New Product”, The 16th World Marketing
Congress, 17-20 Temmuz 2013, Melbourne, Avustralya (Bildiriler Kitabı, s. 247-256). (Geliştirilerek Demiray ve Burnaz, 2016 yayımlandı)
·
Isik,
M., Ozaydin, O., Burnaz, S. ve Y.I. Topcu (2013), “A Multi Criteria Decision
Analysis Approach to Measure The Effectiveness of Sports Sponsorship”, The 16th World Marketing Congress, 17-20 Temmuz
2013, Melbourne, Avustralya (Bildiriler
Kitabı, s. 583-592). (Geliştirilerek Isik, Ozaydin,
Burnaz ve Topcu, 2016 yayımlandı)
·
Atakan,
M.G.S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. ve Singhapakdi, A. (2008), “A Cross Cultural
Analysis of Marketing Ethics: The Case of Turkish, Thai, and American
Businesspeople”, The 15th Annual International Conference on Promoting Business
Ethics, 20-22 Ekim 2008, New York, NY, ABD (Bildiriler CD’si: 18 sayfa). (Geliştirilerek Burnaz, Atakan, Topcu ve
Singhapakdi, 2009 yayımlandı)
·
Topcu,
Y.I. ve Burnaz, S. (2006), “A Multiple Criteria Decision Making Approach for
the Evaluation of Retail Location”. The 18th International
Conference on Multiple Criteria Decision Making, 19-23
Haziran 2006, Chania, Yunanistan, (Konferans sitesi: 9 sayfa). (Geliştirilerek Burnaz ve Topcu, 2007
yayımlandı)
·
Sezgin,
S., Uray, N. ve Burnaz, S. (1998) “Marketing Strategies of the Turkish Clothing
Firms Exporting to EU Countries” The International Conference on Globalization,
The International Firm and Emerging Economies, 27-31 Mayıs, İzmir
·
Sezgin
S., Uray, N. ve Burnaz, S. (1993) “The ATMs at the Start of the 21st Century: A
Productivity Paradox” International Conference on Business and Economic
Development in Middle Eastern and Mediterranean Countries, 5-7 Temmuz, İstanbul
Özet/
Poster Bildiriler
·
Coskun, M. and Burnaz, S. (2017) “The
Impact of Store Disorderliness on Shopping Behavior in a Fashion Retail
Context”, AMA Summer Conference, 4-6 Ağustos, San Fransisco, ABD (poster
bildiri)
·
Coskun, M. Ergen Keles,
F.H. and Burnaz, S. (2017) “Brand Name and Ad Execution Format: Influence of
Stereotypical Associations in Utilitarian Service Context”, AMA Summer
Conference, 4-6 Ağustos, San Fransisco,
ABD (poster bildiri)
· Yesilyurt, C., Topcu, Y.I ve Burnaz, S.,
(2015), “Decision of Advertising Media Selection by Using ANP in the FMCG
Industry”, The 27th European Conference on Operational Research (EURO), 12-15
Temmuz 2015, Glasgow, İngiltere (Bildiri özetleri kitabı s. 79)
·
Vatansever,
F., Ipek, S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2013), “A Decision Model for
Preventing Seasonality in Chocolate Purchasing”, The 26th European Conference
on Operational Research (EURO), 1-4 Temmuz 2013, Roma, İtalya (Bildiri özetleri
kitabı s. 18).
·
Burnaz,
S., Ekmekci, E. ve Topcu, Y.I. (2012), “A Decision Analysis On Cooperative
Advertising”, The 25th European Conference on Operational Research (EURO), 8-11
Temmuz 2012, Vilnius, Litvanya (Bildiri özetleri kitabı s. 49).
·
Demiray,
M. ve Burnaz, S. (2012) “Online Brand Communities: How They Influence New
Product Adoption”, Istanbul Technical University and Technical University of
Berlin Joint Conference, 11-14 Ocak, Berlin, Almanya (Bildiri özetleri kitabı
s. 7).
·
Yilmaz,
F., Burnaz, S. ve Topcu, Y.İ. (2011), “A Multi-Criteria Decision Support Model
for Effective Portfolio Management of an Automobile Manufacturing Company”, The
21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 13-17
Haziran, Jyväskylä, Finlandiya (Bildiri özetleri kitabı s. 230).
·
Isik,
M., Ozaydin, O., Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2011), “Determining the Effects of
Sports Sponsorship Success”, The 21st International Conference on Multiple
Criteria Decision Making, 13-17 Haziran, Jyväskylä, Finlandiya (Bildiri
özetleri kitabı s. 231).
·
Isik,
M., Ozaydin, O., Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2010), “An AHP Model to Evaluate
Brand Equity of Sports Clubs”, 24th European Conference on Operational Research
(EURO), 11-14 Temmuz 2010, Lizbon, Portekiz.
(Bildiri özetleri kitabı s. 71).
·
Burnaz,
S. ve Topcu, Y.I. (2009), “Comparison of Two Apparel Retailer Companies”, The
23rd European Conference on Operational Research (EURO), 5-8 Temmuz 2009, Bonn,
Almanya. (Bildiri özetleri kitabı s. 35).
·
Gülüm,
M.S., Dedeş, S., Burnaz S. ve Topcu Y.I. (2009), “The Analysis of Marketing
Strategies against the Market Entry of Innovative Products”, The 20th
International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 21-26 Haziran
2009, Chengdu/Jiuzhaigou, Çin. (Bildiri özetleri kitabı s. 202-203).
·
Tosun
O., Gungor A., Burnaz S. ve Topcu Y.I. (2007), “ANP Application in Mobile Phone
Purchasing Process”. The 22nd European Conference on Operational Research
(EURO), 8-11 Temmuz, 2007, Prag, Çek Cumhuriyeti (Bildiri özetleri kitabı s.
119).
·
Topcu
Y.I., Burnaz S. ve Urgan S. (2004), “Modeling Marketing Strategies in Organic
Food through Analytic Network Process”. The 17th International Conference on
Multiple Criteria Decision Making, Ağustos 6-11, 2004, Whistler, B.C., Kanada
(Konferans CD’si: AA171 CF -1 sayfa).
·
Tezcan,
F. ve Burnaz, S. (2003), “Consumers’ Attitudes towards Social Responsibilities
of Companies”, European Business Ethics Network (EBEN), 29-31 Ağustos,
Budapeşte, Macaristan (Bildiri özetleri kitabı s.184-187).
·
Topcu,
Y.I., Ekin, S. ve Burnaz, S. (2003), “An Investigation of the Ethical Dilemmas
Faced by Faculty: The Case of Turkey”, European Business Ethics Network (EBEN),
29-31 Ağustos, Budapeşte, Macaristan (Bildiri özetleri kitabı s.188-190).
·
Ekin,
S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2003), “A Multicultural Comparison of Ethical
Perceptions of Students”, 5th EURO/INFORMS Joint International Meeting, 6-10
Temmuz Istanbul, Türkiye (Bildiri özetleri kitabı s. 123).
·
Topcu,
Y.I. ve Burnaz, S. (2002), “Suppliers’ Perceptions of Ethical Implications: A
comparison with Their Counterparts’ Considerations”, The 12th Mini EURO
Conference, 2-5 Nisan, Brüksel, Belçika (Bildiri özetleri kitabı s. 117).
·
Topcu,
Y.I. ve Burnaz, S. (2001) “An Integrated Decision Aid for Point of Purchase
Selection”, The 18th European Conference on Operational
Research (EURO), 9-11 Temmuz, Rotterdam, Hollanda (Bildiri Özetleri Kitabı s.49)
·
Burnaz,
S. ve Topcu, Y.I. (2001) “Ethical issues in buyer supplier relationships”. The
18th European Conference on Operational Research (EURO), 9-11 Temmuz,
Rotterdam, Hollanda (Bildiri Özetleri Kitabı s. 173)
·
Uray,
N. ve Burnaz, S. (1999) “Sex-Role Portrayals in Turkish Television
Advertisements”, Istanbul Technical University and Technical University of
Berlin Joint Conference, 11-12 Kasım, Istanbul, Türkiye, (Bildiri Özetleri
Kitabı, s.3)
·
Burnaz,
S. (1998) “The Evolution of Large Scale Retailing in Turkey”, Istanbul
Technical University and Technical University of Berlin Joint Conference, 22-23
Ekim, Berlin, Almanya, (Bildiri Özetleri Kitabı, s.3)
Diğer
·
Coşkun,
M. ve Burnaz, S. (2013), “The Impact of Country of Origin on
Consumers'Purchasing Intentions”, The Finance, Economics, MIS, & Global
Business Research Conference, Miami, ABD. (Geliştirilerek
Coşkun ve Burnaz, 2013 yayımlandı)
·
Burnaz,
S. ve Nacar, R. (2010), “A Cultural Content Analysis of Multinational
Companies’ Web Sites”, Global Brand Management Conference, 20-22 Haziran 2010,
İstanbul. (Geliştirilerek Nacar ve
Burnaz, 2011 yayımlandı)
·
Topcu,
Y.I., Atakan, M.G.S. ve Burnaz, S. (2008), “Have Ethical Perceptions Changed? A
Comparative Study on the Ethical Perceptions of Faculty Members in 2003 and
2008”, 21st European Business Ethics Network (EBEN) Annual Conference, 17-19
Ekim 2008, Antalya, Turkey (Bildiri özetleri kitabı s. 33) (Geliştirilerek Burnaz, Atakan ve Topcu, 2010
yayımlandı)
ULUSAL ARAŞTIRMA
MAKALELERİ
· Özcivan, A.B., Telci, E. ve Burnaz, Ş.
(2017), “Mobile Internet, Consumer Materialism, and Compulsive Consumption: An
Examination of the Moderating Role of Shopping Motivations”, Pazarlama Teorisi
ve Uygulamaları (PATU) Dergisi, basım
aşamasında
·
Coşkun,
M., Keleş, E.H ve Burnaz, Ş. (2017), “Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal
Kalıp Yargılar Üzerine Bir Araştırma”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları
Dergisi (TTAD),
·
Okan,
M. ve Burnaz, Ş. (2017), “Tüketici Etiği Çerçevesinde Korsan Tüketim:
Sosyo-Bilişsel Bir Model Önerisi”, ODTÜ Gelişme Dergisi, 44, 1: 69-93.
·
Aydın,
G. ve Burnaz, Ş. (2016), “Mobil Cüzdan Kullanım Niyeti ve Kişisel
Yenilikçiliğin Aracılık Etkisi”, Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi,
53, 611: 71-84.
·
Burnaz,
Ş. ve Esgin, N. (2003), “Marka Yayma Yoluyla Pazara Sunulan Yeni Ürünlerin
Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi”, Pazarlama Dünyası, 17, 5: 23-30.
·
Sezgin
S., Uray, N. ve Burnaz, Ş. (1995), “Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi
Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi” Anadolu Üniversitesi
Açıköğretim Fakültesi Dergisi, 1, 2: 117-135.
Diğer
·
Girişken,
Y. ve Burnaz, Ş. (2017) “Makineler İnsanı Anlar mı? – Nörobilim Teknikleri ile
Tüketiciyi Yeniden Keşfetmek”, İTÜ Vakfı Dergisi, Ocak-Mart, 75: 62-65.
·
Göksu,
Ç. ve Burnaz, Ş. (2004) “Success Factors of a
Brand Extension”, ESTIEM (European Students of Industrial Engineering &
Management) Magazine, 26: 19-22.
·
Burnaz,
Ş. (2003) “Perakendede Dönüşümün Temel Taşı: Büyük Ölçekli Perakendecilik”,
Retail News, Şubat-Mart, 42: 36-38.
ULUSAL BİLDİRİLER
Tam metin
· Ülker, C. ve Burnaz, S.
(2017), “A Typology for P2P
Access Based Exchanges in Marketplaces“, Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24-25 Mayıs
2017, İstanbul
· Coşkun, M., Keleş, E.H ve Burnaz, Ş.
(2016), “Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi”, 21. Ulusal Pazarlama
Kongresi, 6-8 Ekim 2016, Kütahya
·
Demiray,
M. ve Burnaz, Ş. (2012) “Marka Topluluklarında Fikir Liderliği: Yeni Ürün Satın
Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü”, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-21 Ekim
2012, Burhaniye, Balıkesir, Bildiriler Kitabı, s. 21-40 (ISBN:
978-975-6993-18-7)
·
Nacar,
R. ve Burnaz, Ş. (2009) “Web Sitelerinde Bilgi İçeriğinin Yerelleşmesi:
Türkiye’deki Çokuluslu Firmalar”, 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, 14-17 Ekim
2009, Yozgat, Bildiriler Kitabı, s.478-487.
·
Aktan,
C. ve Burnaz, Ş. (2008) “Ekolojik Tekstil Ürünlerinin Pazarlanmasına Yönelik
Tüketici Tutumları ve Etkili Faktörler”, 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, 30
Ekim-1 Kasım 2008, Adana, Bildiriler Kitabı, s. 441-456.
·
Atakan,
S. ve Burnaz Ş. (2007) “Algılanan Mağaza İmajı: Marks And Spencer ve Boyner
Mağazalarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir İnceleme”, 12. Ulusal Pazarlama
Kongresi, 18-20 Ekim 2007, Sakarya, Bildiriler Kitabı, s. 183-200.
·
Burnaz,
Ş. , Topcu, Y.İ. ve Ekin, S. (2003) “Geleceğin Yöneticilerinin İş Ahlakına
Bakışı Üzerine Bir Çalışma”, 1. Uluslararası İş ve Meslek Ahlakı Kongresi,
17-19 Eylül 2003, Hacettepe Üniversitesi İşletmecilik Meslek Etiği Uygulama ve
Araştırma Merkezi, Ankara, Bildiriler Kitabı, s.356-365.
·
Uray,
N. ve Burnaz, Ş. (2001) “Reklamda Bilgi İçeriği ve Yaratıcı Strateji:
Türkiye-Almanya Karşılaştırması”, 6. Ulusal Pazarlama Kongresi, 28 Haziran-1
Temmuz 2001, Erzurum, Bildiriler Kitabı, s.303-313. (En iyi bildiri ödülü)
·
Uray,
N. ve Burnaz, Ş. (2000) "Reklamlarda Kadın-Erkek Rollerindeki
Değişiklik" 5. Ulusal Pazarlama Kongresi, 16-18 Kasım 2000, Antalya,
Bildiriler Kitabı, s. 425-445.
Özet
·
Coşkun, M. ve Burnaz, S. (2017), “Is the
Behavior of Consumer Always Conscious?”, Global İşletme Araştırmaları Kongresi,
24-25 Mayıs 2017, İstanbul
·
Gülüm,
M.S., Dedeş, S., Burnaz Ş. ve Topcu Y.İ. (2008), “Pazara Yenilikçi Ürün
Sunulmasına Rakip Firmaların Tepkilerinin Modellenmesi“, Yöneylem Araştırması /
Endüstri Mühendisliği (YA/EM) XXVIII Ulusal Kongresi, 30 Haziran – 2 Temmuz
2008, İstanbul (Bildiri özetleri kitabı s. 84) (Geliştirilerek uluslararası bildiri olarak yayımlandı)
ULUSAL KİTAP
Kitap içinde
bölüm yazarlığı
· Burnaz, Ş. (2017), “Rekabet
Stratejileri", Pazarlama İlkeleri (çeviri), Bölüm 18, Beta Yayınları, basım aşamasında
·
Burnaz,
Ş. ve Korkut, O.A. (2017), “Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi
Sistemi”, Pazarlama İlkeleri (çeviri), Bölüm 4,
Beta Yayınları, basım aşamasında
·
Burnaz,
Ş. ve Uray N. (2011), “İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen
Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme”, Selime Sezgin’e
Armağan, Der: N.Uray, Ş.Burnaz, E.Karaosmanoğlu, B.Elmadağ Baş, G.Ulubaşoğlu,
C.Aktan, M.Demiray, Beta Yayınları, İstanbul (ISBN 978-605-377-598-0), s.23-35.
·
Burnaz,
Ş. (2008), Küresel Pazarlama Yönetimi, “Uluslararasılaşma Süreci", s.
35-52 (Bölüm 1.2), Beta Yayınları, Yayın No: 2038, İşletme-Ekonomi Dizisi: 283,
İstanbul (ISBN: 978-975-295-935-4).
·
Uray,
N. ve Burnaz, Ş. (2007) “Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım
Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol”, Sıtkı Gözlü’ye Armağan, Çağlayan
Basımevi, İstanbul (ISBN:975-561-287-4).
·
Uray,
N. ve Burnaz, Ş. (2001) “Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın
ve Erkek Karakterlerin Profili”, Nezih Neyzi’ye Armağan, Pazarlama ve Kamuoyu
Araştırmacıları Derneği, İstanbul, s. 220-231.
·
Burnaz,
Z. ve Burnaz, Ş. (2000) “Türk Binek Otomobil Sektörünün Gelişimi”, Ayhan
Toraman’a Armağan Kitabı, İstanbul, s. 297-310.
·
Burnaz,
Ş. (1994) “1994 Ekonomisi” (çeviri), Cep Üniversitesi, İletişim Yayınları,
İstanbul, s. 118-138.
YAYIMLANMAMIŞ TEZLER
· Burnaz Kuruoğlu, Ş. (1999) Institutional
Changes in Turkish Food Retail Sector with Regard to the Development of
Large-Scale Retailing, Doktora Tezi, Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler
Enstitüsü, İstanbul.
·
Kuruoğlu,
Ş. (1992) Stratejik Pazarlama Planlaması ve Türkiye Otomobil Sektöründe Bir
İnceleme, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri
Enstitüsü, İstanbul.
·
Kuruoğlu,
Ş. (1990) Reklam Etkinliğinin Ölçümünde Tracking Uygulamaları, Lisans Tezi, İTÜ
İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü, İstanbul.
EĞİTİME KATKI
Vermiş/Vermekte
OlduğuDersler
Lisans:
·
“Marketing”, 3 Kredi, Lisans/Zorunlu, İTÜ İşletme
Mühendisliği Bölümü.
·
“Textiles for Home Furnishing Markets“, 2 Kredi,
SUNY/Zorunlu, İTÜ Tekstil Teknolojileri ve Tasarım Fakültesi.
·
“E-Pazarlama”, 2 Kredi, Lisans/Seçimli, İTÜ İşletme
Mühendisliği Bölümü.
·
“Retail Management”, 3 Kredi, Lisans/Seçimli, İTÜ İşletme
Mühendisliği Bölümü.
Yüksek Lisans-Doktora:
·
”Marketing Theory”, 3 Kredi, Doktora/Seçimli, İTÜ Sosyal
Bilimler Enstitüsü.
·
”Pazarlama ve Teknoloji Etkileşiminde İleri Konular”
(N.Uray ile ortak), 3 Kredi, Doktora/Seçimli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü.
·
“Global Marketing”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ
Sosyal Bilimler Enstitüsü.
·
”Integrated Marketing Communications”, 3 Kredi, Yüksek
Lisans/Seçimli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü.
·
“Pazarlama Araştırması”, 3 Kredi, Yüksek
Lisans/Zorunlu, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü.
·
”Örgütler Arası Pazarlama”, 3 Kredi, Yüksek
Lisans/Seçimli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü.
II. Öğretim:
·
“Marketing Management”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu,
İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ex.MBA Programı.
·
“International Marketing”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli,
İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ex.MBA
Programı.
·
“Marketing Management”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli,
İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, Engineering Management Programı.
·
“Teknoloji ve Pazarlama”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu,
İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ve Teknoloji Yönetimi Programı.
·
“Communication in Fashion and Apparel Retailing”, 3
Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü Hazır Giyim ve
Perakende Yöneticiliği Programı.
·
”Tüketici Psikolojisi ve Davranışları”, 3 Kredi, Yüksek
Lisans/Zorunlu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu, Pazarlama İletişimi
Programı
Diğer (örnekler)
·
“Markalaşma ve Marka Konumlandırma”, Antalya Ticaret Odası,
16.8.2017, Antalya.
·
“Moda Pazarlama Yönetimi”, LC Waikiki,
Aralık 2016-Ocak 2017, İstanbul.
·
“Tüketici Davranışı, Kavramlar ve Eğilimler”, LC Waikiki, Nisan 2016, İstanbul.
·
“Pazara Giriş ve İlgili Stratejiler”, TÜSSİDE, 13.5.2013, Gebze.
Tamamlanmış Yüksek
Lisans Tezleri
· Şenel, Meltem “Customer
Switching Behavior Analysis In Telecommunications Via Mobile Number
Portability”, İstanbul
Teknik Üniversitesi, Haziran 2017
·
Yeşilyurt,
Canan “Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe
Analitik Ağ Süreci İle Reklam Mecrası Seçimi”, (Y.İlker Topcu ile eş danışman), İstanbul
Teknik Üniversitesi, Haziran 2016
·
Övüç, Sema “Sürdürülebilir Ambalajlamanın Satın Alma
Niyeti Üzerine Etkisi”, İstanbul
Teknik Üniversitesi, Aralık 2014
·
Demiray, Melek
“The Role Of Online Brand Communities On
Word Of Mouth Communication And Purchase Intention of a New Product”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran
2013
·
Coşkun, Merve
“Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerinde
Menşe Ülke Bilgisinin Rolü: Deri Ayakkabı Sektöründe Bir Uygulama ”,
İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran
2013
·
Yılmaz, Funda
“Evaluating Product Portfolio Performance
for A Manufacturing Company in The Automotive Industry ”, (Y.İlker Topcu ile eş danışman), İstanbul
Teknik Üniversitesi, Haziran 2010
·
Toksoy,
H.İbrahim “An Emerging Concept: Digital
Strategies and I-Marketing” İstanbul
Teknik Üniversitesi, Haziran 2010
·
Gökdağlı, Gül
“Kurumsal İtibar Yönetimi Aracı Olarak
Firmaların Web Sitelerinin Değerlendirilmesi ” İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2010
·
Bilgin, Pınar
“An Analysis of Consumer Evaluations of
Brand Extensions: The Case of B2B Brands Extented Into B2C Markets” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009
·
Uysal, Kanat “Lojistik Hizmet Sağlayıcı Firma ile Kurulan
İşbirliği İlişkisinin Analizi ve Firmanın Pazarlama Performansına Etkisi” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009
·
Atak, Şehnaz “Global Market Segmentation for a New Product
Category based on Consumer Values and Adoption” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009
·
Ezer, Gülcan “Teknolojik Gelişme ile Artan Ürün
Özellikleri ve Tüketici Satın Alma Davranışına Etkileri” İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2008.
·
Eren, Gözde “Advertising
Value in Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes towards Mobile
Advertising” İstanbul Teknik
Üniversitesi, Ocak 2008.
·
Soytaş, Serkan
“Kimya Sektöründe Dağıtıcı Firmaların
Geleceği: Stratejik Pazarlama Kapsamında Analiz ve Öneriler”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ocak 2007.
·
Türkkan, Cem “Örgütsel Hizmet
Pazarlarında Müşteri Odaklı Pazarlama Yaklaşımı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Kasım 2006.
·
Ünlü, Bahadır
“Yeni Ürün Geliştirme Süreci ve Türkiye
Toz Tatlı Pazarında Bir Uygulama”, (Doç.Dr.
Raziye Selim ile eş danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi, Ekim 2006.
·
Öztürk, Taner
“Türk Tekstil Firmalarının Yurt Dışı
Pazarlarına Yönelik Markalaşma Süreci ve İlgili Pazarlama Faaliyetleri”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.
·
Arda, R.Burak
“Endüstriyel Pazarlarda Faaliyet Gösteren
KOBİler Açısından Müşteri İlişkilerinin Geliştirilmesi ve Yönetimi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.
·
Tapçı, Pelin “Marka Değerinin Endüstriyel Pazarlarda Satın
Alma Davranışına Etkisi”, İstanbul
Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.
·
Kırca,
M.Yalçın “Üçüncü Parti Lojistik (3PL)
Firmalarının Arz Zinciri İçindeki Yeri ve Pazarlama Yönetimine Katkısı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Nisan 2005.
·
Usbaş, Anıl “Türk Hazır Giyim Sektöründe İhracat
Pazarlaması Performansının Analizi”, İstanbul
Teknik Üniversitesi, Ocak 2005.
·
Koç,
Nihan “A CRM Approach to Buyer Seller Relationships in Industrial Markets”,
İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2004.
·
Özkan,
Ebru “Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve
Firmaların Pazarlama Başarısındaki Yeri – Türkiye Uygulamaları”,
İsta0**0nbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2004.
·
Göksu,
Çiğdem “Müşteri Bakış Açısından Marka
Yayma Başarısının Yapay Sinir Ağı Modeli”, (Yrd.Doç. Dr. Erhan Bozdağ ile
eş danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2003.
BİLİMSEL KONFERANSLARA
KATKI
· 22. Ulusal Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 28-30
Eylül 2017, Trabzon
·
3. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (GİAK) Düzenleme
ve Bilim Kurulu Üyesi, 25-26 Mayıs 2017, İstanbul
·
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi Bilim Kurulu Üyesi, 4-6
Mayıs 2017, Kuşadası
·
21. Ulusal
Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 6-8 Ekim 2016, Kütahya
·
2. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (GİAK) Bilim
Kurulu Üyesi, 26-27 Mayıs 2016, İstanbul
·
II.
Yükseköğretim Stratejileri ve Kurumsal İşbirliği Sempozyumu, Bilim Kurulu Üyesi,
22-24 Ekim 2015, Mersin.
·
Girişimcilik
Yaz Kampı, Dokuz Eylül Üniversitesi, Tübitak 1601 Projesi Tanıtımı, 18-20 Eylül
2015, İzmir.
·
European Real
Estate Society (ERES), 22.Yıllık Kongresi, Bilim Komitesi Üyesi, 24-27 Haziran
2015, İstanbul.
·
1. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (GİAK) Bilim
Kurulu Üyesi, 4-5 Haziran 2015, İstanbul
·
Ulusal İç
Mimarlık Lisansüstü Eğitim Kongresi (İÇLEK), Danışma Kurulu Üyesi, 26-27 Şubat
2015, İstanbul.
·
19. Ulusal
Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 18-22 Haziran 2014, Gaziantep
·
18. Ulusal
Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 19-22 Haziran 2013, Kars
·
42. European
Academy of Marketing Kongresi (EMAC) Düzenleme Komitesi Üyesi, 4-7 Haziran
2013, İstanbul
·
17. Ulusal
Pazarlama Kongresi Akademik Kurul Üyesi, 18-21 Ekim 2012, Burhaniye
·
III. Ulusal Yönetim Kongresi Düzenleme Komitesi Üyesi,
29-31 Mayıs 1995, İstanbul
BİLİMSEL DERGİLERDE
HAKEMLİK
· Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İİBF Ekonomik ve
Sosyal Araştırmalar Dergisi
·
Anadolu
Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
·
Atatürk
Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
·
Aurum
Kemerburgaz Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
·
Balıkesir
Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
·
Boğaziçi
Journal
·
Corporate
Communications: An International Journal
·
Ege Akademik
Bakış Dergisi
·
Finans Politik
ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
·
İktisadi ve
İdari İncelemeler Dergisi
·
Maliye Finans
Yazıları Dergisi
·
Marmara
Üniversitesi Öneri Dergisi
·
METU Studies
in Development (ODTÜ Gelişme Dergisi)
·
Pazarlama
Teorileri ve Uygulamaları Dergisi
·
Pazarlama ve Pazarlama
Araştırmaları Dergisi
·
International
Journal of Applied Management Sciences (Scopus)
·
International
Marketing Review (SSCI)
·
Journal of
Business Ethics (SSCI)
·
Sex Roles: A
Journal of Research (SSCI)
·
Trakya
Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
PROJELER
· "İTÜ Girişimcilik ve İnovasyon Sertifika
Programı" (2015), TÜBİTAK 1601
projesi (Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve
Yürütülmesi” çağrısı kapsamında desteklenen 4130032 numaralı proje) (Yürütücü;
Taş, O., Tuncalp, D., Bayazıt, Z.E. ve Yıldırım, N. İle birlikte)
·
“Bimpaş
Dağıtım Kanalı Üyelerinin Firma ile İlişkileri: Tatmin ve Beklentilerin Ölçümü”
(2006), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Yürütücü: Uray, N., Ulubaşoğlu, G. ile
birlikte)
·
“Türk, Alman ve Amerikan Reklamlarının Tipolojisi:
Kültürlerarası Bir Karşılaştırma” (2004), İTÜ Araştırma Fonu Destekli Proje
(Yürütücü; Uray, N., Ataman, B., Karaosmanoğlu, E. ve Elmadağ, A.B. ile
birlikte)
·
“AT Pazarında
Hazır Giyim Firmalarının Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri ve Gümrük Birliği’nin
Etkisi” (2000), İTÜ Araştırma Fonu Destekli Proje (Yürütücü: Sezgin, S., Uray,
N. ile birlikte)
·
“Pepsi Cola
Tat Testi” (1997), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Yürütücü: Sezgin, S., Ülengin
F., Levent H., Küskü F., Erçek M. ile birlikte)
· “Pepsi Cola Tat Testi” (1996), İTÜ Döner Sermaye
Projesi, (Yürütücü: Sezgin, S., Ülengin F., Uray N., Levent H., Arıkanlı M.,
Erçek M. ile birlikte)
İDARİ / KOMİSYON
GÖREVLERİ
· İTÜ Kalite Komisyonu Üyesi (2017- )
·
YÖK
Dış Değerlendirme Kurulu Üyesi (2017- )
·
İTÜ
Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi Çalışma Komisyonu Üyesi (2017- )
·
İTÜ
Vakfı Dergisi Yayın Kurulu Üyesi (2016-
)
·
İTÜ
GİNOVA (Girişimcilik ve İnovasyon) Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
(2014- )
·
İTÜ
Bilim Mühendislik ve Teknolojide Kadın Araştırmaları ve Uygulamaları Merkezi
Yönetim Kurulu Üyesi (2013- )
·
İTÜ
Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü (2012- )
·
İTÜ
Lisansüstü Eğitimi Senato Komisyonu Üyesi (2012- )
·
İTÜ
Kamu Konutları Esaslarını Güncelleme Komisyonu Üyesi (2016)
·
İTÜ
BAP Komisyonu Üyesi (2012-2016)
·
Kurumsal
Kimlik ve Logolu Ürünler Komisyonu Üyesi (2014-2016)
·
Kantin,
Kafeteryalar ve Yemek Yeme Yerleri Denetleme Komisyonu Üyesi (2010-2012;
2014-2016)
·
Sosyal
Bilimler Enstitüsü Müdür Yardımcısı (2010-2012)
·
Yöneticiler
için İşletme (Executive MBA) II.Öğretim Programı Yürütme Komisyonu Üyesi
(2010-2012)
·
İşletme
Tezsiz Yüksek Lisans Programı Yürütücüsü (2008-2012)
·
İşletme
Fakültesi Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu Yürütücüsü (2006-2010)
·
İşletme
Fakültesi Öğrenci Değişim Komisyonu Üyesi (2006-2010)
·
İşletme
ve Teknoloji Yönetimi II. Öğretim Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2003-2009)
·
İşletme
Mühendisliği Yüksek Lisans Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2002-2008 )
·
İşletme
Müh. Bölümü ABET Mezunlar Komisyonu Üyesi (2002-2003; 2009-2012 )
·
İşletme
Müh. Bölümü Tanıtım Komisyonu Üyesi (2001-2003)
ÜYELİKLER
·
Academy of Marketing Science
·
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
·
Türkiye Pazarlama
Derneği
·
MCDM (Multiple Criteria Decision Making) Society
·
PROMETHEUS (European Working Group on Ethics and
OR)
·
Boğaziçi Üniversitesi
Mezunlar Derneği
·
İTÜ İşletme
Mühendisliği Mezunlar Derneği
·
Notre Dame de Sion Mezunlar Derneği
Last Revised: October 12, 2017
- Son Güncelleme: 12 Ekim
2017