Prof. Dr. Şebnem BURNAZ

İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi,

İşletme Müh. Bölümü, Maçka 34367 İstanbul

Tel: (212) 293 13 00 / 2090 Fax: (212) 240 72 60

e-posta: burnaz@itu.edu.tr

 

KİŞİSEL BİLGİ

Doğum Tarihi ve Yeri:                   8 / 3 / 1968, İstanbul

Yabancı Dil:                                    İngilizce, Fransızca

 

AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ

Profesör                                                                                                                12/2011

İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü

Doçent                                                                                                                   10/2005-12/2011

İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü

Yardımcı Doçent                                                                                                  4/2003- 10/2005

İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,

Üretim Yönetimi ve Pazarlama A.B.D.

Yardımcı Doçent                                                                                                  2/2002- 4/2003

İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,

Yönetim ve Organizasyon A.B.D.

Öğretim Görevlisi                                                                                                7/1999- 2/2002

İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,

Yönetim ve Organizasyon A.B.D.

Araştırma Görevlisi                                                                                             11/1991 -7/1999

İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü,

Yönetim ve Organizasyon A.B.D.

EĞİTİM

Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

İşletme Anabilim Dalı, Pazarlama Ana Dalında Doktora                                     2/1999

İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

İşletme Mühendisliği Bölümünde Yüksek Lisans                                                   6/1992

İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi

İşletme Mühendisliği Bölümünde Lisans                                                                  6/1990

Notre Dame de Sion Fransız Kız Lisesi

Lise                                                                                                                          1986


ULUSLARARASI MAKALELER

·     Aydın, G. ve Burnaz, S. (2016), “User Attitudes towards Mobile Payment: A New Purchasing Application from Turkey”, Journal of Euromarketing, 25, 3-4: 115-130.

·     Aydın, G. ve Burnaz, S. (2016), “Adoption of Mobile Payment Systems: A Study on Mobile Wallets”, Journal of Business, Economics and Finance, 5, 1: 73-92.

·     Coşkun, M. ve Burnaz, S. (2016), “Exploring the Literal Effect of Country of Origin for a New Brand: A Conjoint Analysis Approach”, Journal of International Consumer Marketing, 28, 2: 106-120.

·     Coşkun, M. ve Burnaz, S. (2013), “The Impact of Country of Origin on Consumers’ Purchasing Intentions”, The Journal of American Business Review, 2, 1: 238-245.

·     Marta, J., Singhapakdi, A., Lee, D.J., Burnaz, S., Topcu, Y.I., Atakan, M.G.S. ve Ozkaracalar, T. (2012), "The Effects of Corporate Ethical Values and Personal Moral Philosophies on Ethical Intentions in Selling Situations: Evidence form Turkish, Thai, and American Businesspeople", Journal of Business Ethics, 106, 2: 229-241. (SSCI)

·     Burnaz, S. ve Bilgin, P. (2011), “Consumer Evaluations on Brand Extensions: B2B Brands Extended into B2C Markets”, Journal of Product & Brand Management, 20, 4: 256-267.

·     Nacar, R. ve Burnaz, S. (2011), "A Cultural Content Analysis of Multinational Companies' Websites", Qualitative Marketing Research: An International Journal, 14, 3: 274-288.

·     Burnaz, S., Atakan, M.G.S. ve Topcu, Y.I. (2010), “Have Ethical Perceptions Changed? A Comparative Study on the Ethical Perceptions of Turkish Faculty Members”, Journal of Academic Ethics, 8, 2: 137-151. (EBSCO, Expanded Academic, SCOPUS)

·     Burnaz, S., Atakan, M.G.S., Topcu, Y.I. ve Singhapakdi, A. (2009), “A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics: The Case of Turkish, Thai, and American Businesspeople”, Journal of Business Ethics, 90, supp.3: 371-382. (SSCI)

·     Atakan M.G.S., Burnaz S. ve Topcu Y.I. (2008), An Empirical Investigation of the Ethical Perceptions of Future Managers with a Special Emphasis on Gender – Turkish Case, Journal of Business Ethics, October, 82, 3: 573-586. (SSCI)

·     Atakan, S. ve Burnaz, S. (2007), “Retail Internationalisation: A British Retailer in Turkey”, European Regional Review, European Retail Digest, 53: 40-43.

·     Burnaz, S. ve Topcu Y.I. (2006), “A Multiple Criteria Decision Making Approach for the Evaluation of Retail Location”, Journal of Multi-Criteria Decision Analysis (JMCDA) Special issue on Real World Applications of MCDA, 14: 67-76. (ABI-Inform)

·     Uray, N. ve Burnaz, S. (2003), “An Analysis of the Portrayal of Gender Roles in Turkish TV Advertisements”, Sex Roles: A Journal of Research, 48, 1/2: 77-88. (SSCI)

 

ULUSLARARASI KİTAP İÇİNDE BÖLÜM

·     Demiray, M., Burnaz, S. ve Aslanbay, Y. (2016) “The Crowdfunding Market: Models, Platforms and Projects”, in Crowdfunding for Sustainable Entrepreneurship and Innovation, in: Walter Wassalo (ed.) Advances in Business Strategy and Competitive Advantage (ABSCA) Book Series, IGI Global: Hershey, PA., ISBN13: 9781522505686, s.90-126.

·     Demiray M., Burnaz S. (2016) “The Impact of Company Facebook Page on Wom Communication of New Product” in: Campbell C., Ma J. (eds.) Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science. Springer, Cham, ISBN: 978-3-319-24182-1 (Print) 978-3-319-24184-5 (Online), s.234-243

·     Isik, M., Ozaydin, O., Burnaz, S. ve Y.I. Topcu (2016), “A Multi Criteria Decision Analysis Approach to Measure The Effectiveness of Sports Sponsorship”,  in: Campbell C., Ma J. (eds) Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science. Springer, Cham, ISBN: 978-3-319-24182-1 (Print) 978-3-319-24184-5 (Online), s. 564­573

·     Nacar, R., Burnaz, S. ve Uray, N. (2013) “Culture and Websites Interaction: Issues and Perspectives”, in: Christiansen, Bryan; Turkina, Ekaterina and Williams, Nigel (eds.) Cultural and Technological Influences on Global Business, IGI Global: Hershey, PA., ISBN: 9781466639669, s.316-351.

·     Sezgin, S., Uray, N. ve Burnaz S. (2001) “Marketing Practices of the Turkish Clothing Industry Firms Exporting to the European Union” in: Yaprak, A. and Tutek, H. (eds) Advances in International Marketing, Volume 10, ISBN: 0762306699, Ablex Publishing Corp., JAI Press. s.163-190.

 

ULUSLARARASI BİLDİRİLER

Tam Metin Bildiriler

·     Kazazoğlu, G., Özcelik, A.B. ve Burnaz, S. (2016), “How Does the Perceived Deviancy of Online Reviews Affect the Ethicality Perception?”, 7th International Conference on Governance Fraud Ethics and Social Responsibility, 9-10 Aralık, İstanbul, Türkiye

·     Ulubaşoğlu, G., Şenel, M. ve Burnaz, S. (2016), “To Switch or Not? Analyzing The Question for Consumers in Turkish Mobile Telecommunications”, The 19th World Marketing Congress, 19-23 Temmuz, Paris, Fransa

·     Aydın, G. ve Burnaz, S. (2016), “Innovativeness Impact on Attitude Development towards Mobile Payment Applications”, International Management Development Association (IMDA) 25th Annual World Business Congress, 15-19 Haziran 2016, Londra, İngiltere.

·     Demiray, M. ve Burnaz, S. (2014), “The Effects of Company Responses to Negative Comments on Other Customers’ Attitudes toward Brand in Company-hosted Social Networking Sites”, Global Business Conference, 1-4 Ekim 2014, Dubrovnik, Croatia (Bildiriler Kitabı, s. 80-86).

·     Demiray, M. ve Burnaz, S. (2014), “The Role of Peer Influence on Brand Community Commitment: A SEM Model for Brand Communities in a Social Networking Site”, AMA  Summer Marketing Educators’ Conference, 1-3 Ağustos, San Fransisco, ABD (Bildiriler Kitabı, s. F 35-41)

·     Yurdagul, M., Ozsoy, M.S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2012), “Evaluation of Entry and Penetration Strategies to Middle East Market Utilizing a Multi Criteria Decision Analysis Approach”, The 42nd International Conference on Computers and Industrial Engineering, 16-18 Temmuz 2012, Cape Town, Güney Afrika (Bildiriler Kitabı, s. 609-616)

·     Coskun, M. ve Burnaz, S. (2012), “The Country of Origin Effect on Purchasing Intention of Turkish Consumers for Leather Shoes”, International Management Development Association (IMDA) 21st Annual World Business Congress, 4-8 Temmuz 2012, Helsinki, Finlandiya (Bildiriler Kitabı, s. 236-243)

·     Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2011), “A Decision Support on Planning Retail Tenant Mix in Shopping Malls”, 7th International Strategic Management Conference, 30 Haziran-2 Temmuz 2011, Paris, Fransa (Bildiriler Kitabı, s. 317-323)

·     Eren, G., Burnaz, S. ve Uray, N. (2010), "Advertising Value of Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes", Global Marketing Conference, 9-11 Eylül 2010, Tokyo, Japonya (Bildiriler CD’si, s.511-522)

·     Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2010), “A Multi-Criteria Decision Analysis for Mobile Phone Purchasing”, Global Marketing Conference, 9-11 Eylül 2010, Tokyo, Japonya (Bildiriler CD’si, s.2325-2336)

·     Aktan, C. ve Burnaz, S. (2010), “Profiling Fast Fashion Apparel Shoppers: A Study on Consumers’ Perceived Shopping Values”, International Management Development Association (IMDA) The 19th Annual World Business Congress, 20-25 Temmuz 2010, Konya (Bildiriler Kitabı, s. 271-278).

·     Hubar, H, Ozyazgan, T. ve Burnaz, S. (2010), “The Use of Social Media as a New Marketing Communications Tool”, NMIC - 2nd International Conference on New Media and Interactivity, 28-30 Nisan 2010, İstanbul (Bildiriler Kitabı s. 148-153). 

·     Toksoy, H.I. ve Burnaz, S. (2010), “An Emerging Concept: Digital Strategies and I-Marketing”, NMIC - 2nd International Conference on New Media and Interactivity, 28-30 Nisan 2010, İstanbul (Bildiriler Kitabı s. 100-106).

·     Aktan, C. ve Burnaz, S. (2010), “Perceived Shopping Values of Young Consumers in Fast Fashion Retailing”, 7th International Conference for Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research, ESHTE, 7-9 Nisan 2010, Estoril/Lizbon, Portekiz (Bildiriler CD’si s. 484-498).

·     Topcu, Y.I., Burnaz, S. ve Urgan, S. (2007), “A Multi Criteria Analysis of Factors Influencing Organic Food Marketing”, The 13th World Marketing Congress, 11-14 Temmuz 2007, Verona, İtalya (Bildiriler Kitabı s. 283-287). 

·     Uray, N., Eldas, O. ve Burnaz, S. (2007), “Content Analysis of Web Site as the Communication Medium: Does the Culture Matter?” International Management Development Association (IMDA). The 16th Annual World Business Congress, 4-8 Temmuz 2007, Maastricht, Hollanda (Bildiriler kitabı s. 418-426).

·     Atakan, M.G.S. ve Burnaz, S. (2006), “Marks and Spencer in Turkey: The Store Image of an International Retailer”, 13th International Conference of EIRASS on Retailing and Services Science, 9-12 Temmuz 2006, Budapeşte, Macaristan (Bildiriler CD’si: 10 sayfa).

·     Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2005), “A Multi-Criteria Decision Model for Turkish Soft Drink Industry”. The 8th International Symposium on the Analytic Hierarchy Process, 7-10 Temmuz 2005, Honolulu, Hawai’i, ABD (Bildiriler CD’si: 10 sayfa). (En iyi bildiri ödülü)

·     Atakan, M.G.S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2005), “Perceived Conduct and Ethical Issues among Faculty Members”, The 12th World Marketing Congress, 6-9 Temmuz 2005, Münster, Almanya (Bildiriler Kitabı s. 329 – 333).

·     Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2004), “A Decision Support Proposal for Retailer Selection Problem”, The 17th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 6-11 Ağustos 2004, Whistler, B.C., Kanada (Bildiriler CD’si: AP162 – 8 sayfa).

·     Burnaz, S., Topcu, Y. I. ve Ekin, S. (2004), “An Exploratory Study on Consumers’ Attitudes Towards Online Buying – Why They Do Not Buy?”, 4th Annual Conference, The International Academy of E-Business, 28-31 Mart 2004, Atlantic City, New Jersey ABD (Bildiriler kitabı s. 27-30).

·     Ulubasoglu, G., Uray, N. ve Burnaz, S. (2004), “Adoption of Internet Banking by Turkish Customers: Profile of Adopters vs. Nonadopters”, 4th Annual Conference, The International Academy of E-Business, 28-31 Mart 2004, Atlantic City, New Jersey ABD (Bildiriler kitabı s. 157-160)

·     Burnaz, S., Uray, N., Ataman, B. ve Elmadag, A. B. (2003), “Analysis of Advertising Content: A Cross-Cultural Comparison of American, German, and Turkish Advertisements”, 9th Cross-Cultural Research Conference, 10-14 Aralık 2003, Rose Hall, Jamaica (Bildiriler CD’si: 7 sayfa).

·     Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2002), “Business Ethics: Considerations of Purchasing Professionals”, International Management Development Association (IMDA) The 11th Annual World Business Congress, 10-14 Temmuz 2002, Antalya (Bildiriler kitabı s. 253-260).

·     Ekin, S. ve Burnaz, S. (2002), “Consumers' Adoption of Internet Usage in Turkey: Comparison between Online Shoppers and Nonshoppers” International Management Development Association (IMDA) The 11th Annual World Business Congress, 10-14 Temmuz 2002, Antalya. (Bildiriler kitabı s. 540-547).

·     Uray, N. ve Burnaz, S. (2001), “Information Content in TV Advertising: A Comparative Analysis of German and Turkish TV Commercials”, The 10th Biennial World Marketing Congress, 27 Haziran-1 Temmuz 2001, Cardiff, İngiltere (Bildiriler CD’si: 7 sayfa)

Diğer

·     Demiray, M. ve Burnaz, S. (2013), “The Impact of Company Facebook Page on WOM Communication of New Product”, The 16th World Marketing Congress, 17-20 Temmuz 2013, Melbourne, Avustralya (Bildiriler Kitabı, s. 247-256). (Geliştirilerek Demiray ve Burnaz, 2016 yayımlandı)

·     Isik, M., Ozaydin, O., Burnaz, S. ve Y.I. Topcu (2013), “A Multi Criteria Decision Analysis Approach to Measure The Effectiveness of Sports Sponsorship”, The 16th World Marketing Congress, 17-20 Temmuz 2013, Melbourne, Avustralya (Bildiriler Kitabı, s. 583-592). (Geliştirilerek Isik, Ozaydin, Burnaz ve Topcu, 2016 yayımlandı)

·     Atakan, M.G.S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. ve Singhapakdi, A. (2008), “A Cross Cultural Analysis of Marketing Ethics: The Case of Turkish, Thai, and American Businesspeople”, The 15th Annual International Conference on Promoting Business Ethics, 20-22 Ekim 2008, New York, NY, ABD (Bildiriler CD’si: 18 sayfa). (Geliştirilerek Burnaz, Atakan, Topcu ve Singhapakdi, 2009 yayımlandı)

·     Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2006), “A Multiple Criteria Decision Making Approach for the Evaluation of Retail Location”. The 18th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 19-23 Haziran 2006, Chania, Yunanistan, (Konferans sitesi: 9 sayfa). (Geliştirilerek Burnaz ve Topcu, 2007 yayımlandı)

·     Sezgin, S., Uray, N. ve Burnaz, S. (1998) “Marketing Strategies of the Turkish Clothing Firms Exporting to EU Countries” The International Conference on Globalization, The International Firm and Emerging Economies, 27-31 Mayıs, İzmir

·     Sezgin S., Uray, N. ve Burnaz, S. (1993) “The ATMs at the Start of the 21st Century: A Productivity Paradox” International Conference on Business and Economic Development in Middle Eastern and Mediterranean Countries, 5-7 Temmuz, İstanbul

Özet/ Poster Bildiriler

·     Coskun, M. and Burnaz, S. (2017) “The Impact of Store Disorderliness on Shopping Behavior in a Fashion Retail Context”, AMA Summer Conference, 4-6 Ağustos, San Fransisco, ABD (poster bildiri)

·     Coskun, M. Ergen Keles, F.H. and Burnaz, S. (2017) “Brand Name and Ad Execution Format: Influence of Stereotypical Associations in Utilitarian Service Context”, AMA Summer Conference, 4-6 Ağustos, San Fransisco, ABD (poster bildiri)

·     Yesilyurt, C., Topcu, Y.I ve Burnaz, S., (2015), “Decision of Advertising Media Selection by Using ANP in the FMCG Industry”, The 27th European Conference on Operational Research (EURO), 12-15 Temmuz 2015, Glasgow, İngiltere (Bildiri özetleri kitabı s. 79)

·     Vatansever, F., Ipek, S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2013), “A Decision Model for Preventing Seasonality in Chocolate Purchasing”, The 26th European Conference on Operational Research (EURO), 1-4 Temmuz 2013, Roma, İtalya (Bildiri özetleri kitabı s. 18).

·     Burnaz, S., Ekmekci, E. ve Topcu, Y.I. (2012), “A Decision Analysis On Cooperative Advertising”, The 25th European Conference on Operational Research (EURO), 8-11 Temmuz 2012, Vilnius, Litvanya (Bildiri özetleri kitabı s. 49).

·     Demiray, M. ve Burnaz, S. (2012) “Online Brand Communities: How They Influence New Product Adoption”, Istanbul Technical University and Technical University of Berlin Joint Conference, 11-14 Ocak, Berlin, Almanya (Bildiri özetleri kitabı s. 7).

·     Yilmaz, F., Burnaz, S. ve Topcu, Y.İ. (2011), “A Multi-Criteria Decision Support Model for Effective Portfolio Management of an Automobile Manufacturing Company”, The 21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 13-17 Haziran, Jyväskylä, Finlandiya (Bildiri özetleri kitabı s. 230).

·     Isik, M., Ozaydin, O., Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2011), “Determining the Effects of Sports Sponsorship Success”, The 21st International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 13-17 Haziran, Jyväskylä, Finlandiya (Bildiri özetleri kitabı s. 231).

·     Isik, M., Ozaydin, O., Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2010), “An AHP Model to Evaluate Brand Equity of Sports Clubs”, 24th European Conference on Operational Research (EURO), 11-14 Temmuz 2010, Lizbon, Portekiz.  (Bildiri özetleri kitabı s. 71).

·     Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2009), “Comparison of Two Apparel Retailer Companies”, The 23rd European Conference on Operational Research (EURO), 5-8 Temmuz 2009, Bonn, Almanya. (Bildiri özetleri kitabı s. 35).

·     Gülüm, M.S., Dedeş, S., Burnaz S. ve Topcu Y.I. (2009), “The Analysis of Marketing Strategies against the Market Entry of Innovative Products”, The 20th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, 21-26 Haziran 2009, Chengdu/Jiuzhaigou, Çin. (Bildiri özetleri kitabı s. 202-203).

·     Tosun O., Gungor A., Burnaz S. ve Topcu Y.I. (2007), “ANP Application in Mobile Phone Purchasing Process”. The 22nd European Conference on Operational Research (EURO), 8-11 Temmuz, 2007, Prag, Çek Cumhuriyeti (Bildiri özetleri kitabı s. 119).

·     Topcu Y.I., Burnaz S. ve Urgan S. (2004), “Modeling Marketing Strategies in Organic Food through Analytic Network Process”. The 17th International Conference on Multiple Criteria Decision Making, Ağustos 6-11, 2004, Whistler, B.C., Kanada (Konferans CD’si: AA171 CF -1 sayfa).

·     Tezcan, F. ve Burnaz, S. (2003), “Consumers’ Attitudes towards Social Responsibilities of Companies”, European Business Ethics Network (EBEN), 29-31 Ağustos, Budapeşte, Macaristan (Bildiri özetleri kitabı s.184-187).

·     Topcu, Y.I., Ekin, S. ve Burnaz, S. (2003), “An Investigation of the Ethical Dilemmas Faced by Faculty: The Case of Turkey”, European Business Ethics Network (EBEN), 29-31 Ağustos, Budapeşte, Macaristan (Bildiri özetleri kitabı s.188-190).

·     Ekin, S., Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2003), “A Multicultural Comparison of Ethical Perceptions of Students”, 5th EURO/INFORMS Joint International Meeting, 6-10 Temmuz Istanbul, Türkiye (Bildiri özetleri kitabı s. 123).

·     Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2002), “Suppliers’ Perceptions of Ethical Implications: A comparison with Their Counterparts’ Considerations”, The 12th Mini EURO Conference, 2-5 Nisan, Brüksel, Belçika (Bildiri özetleri kitabı s. 117).

·     Topcu, Y.I. ve Burnaz, S. (2001) “An Integrated Decision Aid for Point of Purchase Selection”, The 18th European Conference on Operational Research (EURO), 9-11 Temmuz, Rotterdam, Hollanda (Bildiri Özetleri Kitabı s.49)

·     Burnaz, S. ve Topcu, Y.I. (2001) “Ethical issues in buyer supplier relationships”. The 18th European Conference on Operational Research (EURO), 9-11 Temmuz, Rotterdam, Hollanda (Bildiri Özetleri Kitabı s. 173)

·     Uray, N. ve Burnaz, S. (1999) “Sex-Role Portrayals in Turkish Television Advertisements”, Istanbul Technical University and Technical University of Berlin Joint Conference, 11-12 Kasım, Istanbul, Türkiye, (Bildiri Özetleri Kitabı, s.3)

·     Burnaz, S. (1998) “The Evolution of Large Scale Retailing in Turkey”, Istanbul Technical University and Technical University of Berlin Joint Conference, 22-23 Ekim, Berlin, Almanya, (Bildiri Özetleri Kitabı, s.3)

Diğer

·     Coşkun, M. ve Burnaz, S. (2013), “The Impact of Country of Origin on Consumers'Purchasing Intentions”, The Finance, Economics, MIS, & Global Business Research Conference, Miami, ABD. (Geliştirilerek Coşkun ve Burnaz, 2013 yayımlandı)

·     Burnaz, S. ve Nacar, R. (2010), “A Cultural Content Analysis of Multinational Companies’ Web Sites”, Global Brand Management Conference, 20-22 Haziran 2010, İstanbul. (Geliştirilerek Nacar ve Burnaz, 2011 yayımlandı)

·     Topcu, Y.I., Atakan, M.G.S. ve Burnaz, S. (2008), “Have Ethical Perceptions Changed? A Comparative Study on the Ethical Perceptions of Faculty Members in 2003 and 2008”, 21st European Business Ethics Network (EBEN) Annual Conference, 17-19 Ekim 2008, Antalya, Turkey (Bildiri özetleri kitabı s. 33) (Geliştirilerek Burnaz, Atakan ve Topcu, 2010 yayımlandı)

 

ULUSAL ARAŞTIRMA MAKALELERİ

·       Özcivan, A.B., Telci, E. ve Burnaz, Ş. (2017), “Mobile Internet, Consumer Materialism, and Compulsive Consumption: An Examination of the Moderating Role of Shopping Motivations”, Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları (PATU) Dergisi, basım aşamasında

·       Coşkun, M., Keleş, E.H ve Burnaz, Ş. (2017), “Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargılar Üzerine Bir Araştırma”, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi (TTAD),

·       Okan, M. ve Burnaz, Ş. (2017), “Tüketici Etiği Çerçevesinde Korsan Tüketim: Sosyo-Bilişsel Bir Model Önerisi”, ODTÜ Gelişme Dergisi, 44, 1: 69-93.

·       Aydın, G. ve Burnaz, Ş. (2016), “Mobil Cüzdan Kullanım Niyeti ve Kişisel Yenilikçiliğin Aracılık Etkisi”, Finans, Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi, 53, 611: 71-84.

·       Burnaz, Ş. ve Esgin, N. (2003), “Marka Yayma Yoluyla Pazara Sunulan Yeni Ürünlerin Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi”, Pazarlama Dünyası, 17, 5: 23-30.

·       Sezgin S., Uray, N. ve Burnaz, Ş. (1995), “Hedef Pazar Olarak Kadınların Aile İçi Satın Alma Karar Yapısı ve Yaşam Biçimi Bölümlendirmesi” Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dergisi, 1, 2: 117-135.

Diğer

·       Girişken, Y. ve Burnaz, Ş. (2017) “Makineler İnsanı Anlar mı? – Nörobilim Teknikleri ile Tüketiciyi Yeniden Keşfetmek”, İTÜ Vakfı Dergisi, Ocak-Mart, 75: 62-65.

·       Göksu, Ç. ve Burnaz, Ş. (2004) “Success Factors of a Brand Extension”, ESTIEM (European Students of Industrial Engineering & Management) Magazine, 26: 19-22.

·       Burnaz, Ş. (2003) “Perakendede Dönüşümün Temel Taşı: Büyük Ölçekli Perakendecilik”, Retail News, Şubat-Mart, 42: 36-38.

 

ULUSAL BİLDİRİLER

Tam metin

·       Ülker, C. ve Burnaz, S. (2017), “A Typology for P2P Access Based Exchanges in Marketplaces“, Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24-25 Mayıs 2017, İstanbul

·       Coşkun, M., Keleş, E.H ve Burnaz, Ş. (2016), “Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi”, 21. Ulusal Pazarlama Kongresi, 6-8 Ekim 2016, Kütahya

·       Demiray, M. ve Burnaz, Ş. (2012) “Marka Topluluklarında Fikir Liderliği: Yeni Ürün Satın Alma Niyetinin Oluşmasındaki Rolü”, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-21 Ekim 2012, Burhaniye, Balıkesir, Bildiriler Kitabı, s. 21-40  (ISBN: 978-975-6993-18-7)

·       Nacar, R. ve Burnaz, Ş. (2009) “Web Sitelerinde Bilgi İçeriğinin Yerelleşmesi: Türkiye’deki Çokuluslu Firmalar”, 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, 14-17 Ekim 2009, Yozgat, Bildiriler Kitabı, s.478-487.

·       Aktan, C. ve Burnaz, Ş. (2008) “Ekolojik Tekstil Ürünlerinin Pazarlanmasına Yönelik Tüketici Tutumları ve Etkili Faktörler”, 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, 30 Ekim-1 Kasım 2008, Adana, Bildiriler Kitabı, s. 441-456.

·       Atakan, S. ve Burnaz Ş. (2007) “Algılanan Mağaza İmajı: Marks And Spencer ve Boyner Mağazalarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir İnceleme”, 12. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-20 Ekim 2007, Sakarya, Bildiriler Kitabı, s. 183-200.

·       Burnaz, Ş. , Topcu, Y.İ. ve Ekin, S. (2003) “Geleceğin Yöneticilerinin İş Ahlakına Bakışı Üzerine Bir Çalışma”, 1. Uluslararası İş ve Meslek Ahlakı Kongresi, 17-19 Eylül 2003, Hacettepe Üniversitesi İşletmecilik Meslek Etiği Uygulama ve Araştırma Merkezi, Ankara, Bildiriler Kitabı, s.356-365.

·       Uray, N. ve Burnaz, Ş. (2001) “Reklamda Bilgi İçeriği ve Yaratıcı Strateji: Türkiye-Almanya Karşılaştırması”, 6. Ulusal Pazarlama Kongresi, 28 Haziran-1 Temmuz 2001, Erzurum, Bildiriler Kitabı, s.303-313. (En iyi bildiri ödülü)

·       Uray, N. ve Burnaz, Ş. (2000) "Reklamlarda Kadın-Erkek Rollerindeki Değişiklik" 5. Ulusal Pazarlama Kongresi, 16-18 Kasım 2000, Antalya, Bildiriler Kitabı, s. 425-445.

Özet

·       Coşkun, M. ve Burnaz, S. (2017), “Is the Behavior of Consumer Always Conscious?”, Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24-25 Mayıs 2017, İstanbul

·       Gülüm, M.S., Dedeş, S., Burnaz Ş. ve Topcu Y.İ. (2008), “Pazara Yenilikçi Ürün Sunulmasına Rakip Firmaların Tepkilerinin Modellenmesi“, Yöneylem Araştırması / Endüstri Mühendisliği (YA/EM) XXVIII Ulusal Kongresi, 30 Haziran – 2 Temmuz 2008, İstanbul (Bildiri özetleri kitabı s. 84) (Geliştirilerek uluslararası bildiri olarak yayımlandı)

 

ULUSAL KİTAP

Kitap içinde bölüm yazarlığı

·       Burnaz, Ş. (2017), “Rekabet Stratejileri", Pazarlama İlkeleri (çeviri), Bölüm 18, Beta Yayınları, basım aşamasında

·       Burnaz, Ş. ve Korkut, O.A. (2017), “Müşteri İçgörüsü Edinmeye Yönelik Pazarlama Bilgi Sistemi”, Pazarlama İlkeleri (çeviri), Bölüm 4,  Beta Yayınları, basım aşamasında

·       Burnaz, Ş. ve Uray N. (2011), “İlişkisel Pazarlamada Müşteri ile İletişimin Değişen Yapısı: Sosyal Medyanın Rolü Üzerine Bir Değerlendirme”, Selime Sezgin’e Armağan, Der: N.Uray, Ş.Burnaz, E.Karaosmanoğlu, B.Elmadağ Baş, G.Ulubaşoğlu, C.Aktan, M.Demiray, Beta Yayınları, İstanbul (ISBN 978-605-377-598-0), s.23-35.

·       Burnaz, Ş. (2008), Küresel Pazarlama Yönetimi, “Uluslararasılaşma Süreci", s. 35-52 (Bölüm 1.2), Beta Yayınları, Yayın No: 2038, İşletme-Ekonomi Dizisi: 283, İstanbul (ISBN: 978-975-295-935-4).

·       Uray, N. ve Burnaz, Ş. (2007) “Pazarlama ile Üretim-Araştırma-Geliştirme-Tasarım Etkileşimi: Rekabet Üstünlüğüne Giden Yol”, Sıtkı Gözlü’ye Armağan, Çağlayan Basımevi, İstanbul (ISBN:975-561-287-4).

·       Uray, N. ve Burnaz, Ş. (2001) “Reklamcılıkta Content (İçerik) Analizinin Yeri: Kadın ve Erkek Karakterlerin Profili”, Nezih Neyzi’ye Armağan, Pazarlama ve Kamuoyu Araştırmacıları Derneği, İstanbul, s. 220-231.

·       Burnaz, Z. ve Burnaz, Ş. (2000) “Türk Binek Otomobil Sektörünün Gelişimi”, Ayhan Toraman’a Armağan Kitabı, İstanbul, s. 297-310.

·       Burnaz, Ş. (1994) “1994 Ekonomisi” (çeviri), Cep Üniversitesi, İletişim Yayınları, İstanbul, s. 118-138.

 

YAYIMLANMAMIŞ TEZLER

·     Burnaz Kuruoğlu, Ş. (1999) Institutional Changes in Turkish Food Retail Sector with Regard to the Development of Large-Scale Retailing, Doktora Tezi, Boğaziçi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.

·     Kuruoğlu, Ş. (1992) Stratejik Pazarlama Planlaması ve Türkiye Otomobil Sektöründe Bir İnceleme, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.

·     Kuruoğlu, Ş. (1990) Reklam Etkinliğinin Ölçümünde Tracking Uygulamaları, Lisans Tezi, İTÜ İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü, İstanbul.

 

EĞİTİME KATKI

Vermiş/Vermekte OlduğuDersler

Lisans:

·     “Marketing”, 3 Kredi, Lisans/Zorunlu, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.

·     “Textiles for Home Furnishing Markets“, 2 Kredi, SUNY/Zorunlu, İTÜ Tekstil Teknolojileri ve Tasarım Fakültesi.

·     “E-Pazarlama”, 2 Kredi, Lisans/Seçimli, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.

·     “Retail Management”, 3 Kredi, Lisans/Seçimli, İTÜ İşletme Mühendisliği Bölümü.

Yüksek Lisans-Doktora:

·     ”Marketing Theory”, 3 Kredi, Doktora/Seçimli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü.

·     ”Pazarlama ve Teknoloji Etkileşiminde İleri Konular” (N.Uray ile ortak), 3 Kredi, Doktora/Seçimli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü.

·     “Global Marketing”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü.

·     ”Integrated Marketing Communications”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü.

·      “Pazarlama Araştırması”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü.

·     ”Örgütler Arası Pazarlama”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü.

II. Öğretim:

·     “Marketing Management”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ex.MBA Programı.

·     “International Marketing”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü,  Ex.MBA Programı.

·     “Marketing Management”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Seçimli, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü, Engineering Management Programı.

·     “Teknoloji ve Pazarlama”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu, İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ve Teknoloji Yönetimi Programı.

·     “Communication in Fashion and Apparel Retailing”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu, İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü Hazır Giyim ve Perakende Yöneticiliği Programı.

·     ”Tüketici Psikolojisi ve Davranışları”, 3 Kredi, Yüksek Lisans/Zorunlu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Okulu, Pazarlama İletişimi Programı

Diğer (örnekler)

·     “Markalaşma ve Marka Konumlandırma”, Antalya Ticaret Odası, 16.8.2017, Antalya.

·     “Moda Pazarlama Yönetimi”, LC Waikiki, Aralık 2016-Ocak 2017, İstanbul.

·      “Tüketici Davranışı, Kavramlar ve Eğilimler”, LC Waikiki, Nisan 2016, İstanbul.

·      “Pazara Giriş ve İlgili Stratejiler”, TÜSSİDE, 13.5.2013, Gebze.

 

Tamamlanmış Yüksek Lisans Tezleri

·     Şenel, Meltem “Customer Switching Behavior Analysis In Telecommunications Via Mobile Number Portability”, İstanbul Teknik Üniversitesi,  Haziran 2017

·     Yeşilyurt, Canan “Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe Analitik Ağ Süreci İle Reklam Mecrası Seçimi”, (Y.İlker Topcu ile eş danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi,  Haziran 2016

·     Övüç, Sema “Sürdürülebilir Ambalajlamanın Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi”, İstanbul Teknik Üniversitesi,  Aralık 2014

·     Demiray, Melek “The Role Of Online Brand Communities On Word Of Mouth Communication And Purchase Intention of a New Product”, İstanbul Teknik Üniversitesi,  Haziran 2013 

·     Coşkun, Merve “Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerinde Menşe Ülke Bilgisinin Rolü: Deri Ayakkabı Sektöründe Bir Uygulama ”, İstanbul Teknik Üniversitesi,  Haziran 2013

·     Yılmaz, Funda “Evaluating Product Portfolio Performance for A Manufacturing Company in The Automotive Industry ”, (Y.İlker Topcu ile eş danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi,  Haziran 2010

·     Toksoy, H.İbrahim “An Emerging Concept: Digital Strategies and I-Marketing” İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2010

·     Gökdağlı, Gül “Kurumsal İtibar Yönetimi Aracı Olarak Firmaların Web Sitelerinin Değerlendirilmesi ” İstanbul Teknik Üniversitesi,  Haziran 2010

·     Bilgin, Pınar “An Analysis of Consumer Evaluations of Brand Extensions: The Case of B2B Brands Extented Into B2C Markets” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009                      

·     Uysal, Kanat “Lojistik Hizmet Sağlayıcı Firma ile Kurulan İşbirliği İlişkisinin Analizi ve Firmanın Pazarlama Performansına Etkisi” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009

·     Atak, Şehnaz “Global Market Segmentation for a New Product Category based on Consumer Values and Adoption” İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2009

·     Ezer, Gülcan “Teknolojik Gelişme ile Artan Ürün Özellikleri ve Tüketici Satın Alma Davranışına Etkileri” İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2008.

·     Eren, Gözde “Advertising Value in Mobile Marketing Activities and Consumer Attitudes towards Mobile Advertising” İstanbul Teknik Üniversitesi, Ocak 2008.

·     Soytaş, Serkan “Kimya Sektöründe Dağıtıcı Firmaların Geleceği: Stratejik Pazarlama Kapsamında Analiz ve Öneriler”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ocak 2007.

·     Türkkan, Cem “Örgütsel Hizmet Pazarlarında Müşteri Odaklı Pazarlama Yaklaşımı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Kasım 2006.

·     Ünlü, Bahadır “Yeni Ürün Geliştirme Süreci ve Türkiye Toz Tatlı Pazarında Bir Uygulama”, (Doç.Dr. Raziye Selim ile eş danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi, Ekim 2006.

·     Öztürk, Taner “Türk Tekstil Firmalarının Yurt Dışı Pazarlarına Yönelik Markalaşma Süreci ve İlgili Pazarlama Faaliyetleri”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.

·     Arda, R.Burak “Endüstriyel Pazarlarda Faaliyet Gösteren KOBİler Açısından Müşteri İlişkilerinin Geliştirilmesi ve Yönetimi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.

·     Tapçı, Pelin “Marka Değerinin Endüstriyel Pazarlarda Satın Alma Davranışına Etkisi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2006.

·     Kırca, M.Yalçın “Üçüncü Parti Lojistik (3PL) Firmalarının Arz Zinciri İçindeki Yeri ve Pazarlama Yönetimine Katkısı”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Nisan 2005.

·     Usbaş, Anıl “Türk Hazır Giyim Sektöründe İhracat Pazarlaması Performansının Analizi”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ocak 2005.

·     Koç, Nihan “A CRM Approach to Buyer Seller Relationships in Industrial Markets”, İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2004.

·     Özkan, Ebru “Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Firmaların Pazarlama Başarısındaki Yeri – Türkiye Uygulamaları”, İsta0**0nbul Teknik Üniversitesi, Haziran 2004.

·     Göksu, Çiğdem “Müşteri Bakış Açısından Marka Yayma Başarısının Yapay Sinir Ağı Modeli”, (Yrd.Doç. Dr. Erhan Bozdağ ile eş danışman), İstanbul Teknik Üniversitesi, Mayıs 2003.

 

BİLİMSEL KONFERANSLARA KATKI

·     22. Ulusal Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 28-30 Eylül 2017, Trabzon

·     3. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (GİAK) Düzenleme ve Bilim Kurulu Üyesi, 25-26 Mayıs 2017, İstanbul

·     16. Ulusal İşletmecilik Kongresi Bilim Kurulu Üyesi, 4-6 Mayıs 2017, Kuşadası

·     21. Ulusal Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 6-8 Ekim 2016, Kütahya

·     2. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (GİAK) Bilim Kurulu Üyesi, 26-27 Mayıs 2016, İstanbul

·     II. Yükseköğretim Stratejileri ve Kurumsal İşbirliği Sempozyumu, Bilim Kurulu Üyesi, 22-24 Ekim 2015, Mersin.

·     Girişimcilik Yaz Kampı, Dokuz Eylül Üniversitesi, Tübitak 1601 Projesi Tanıtımı, 18-20 Eylül 2015, İzmir.

·     European Real Estate Society (ERES), 22.Yıllık Kongresi, Bilim Komitesi Üyesi, 24-27 Haziran 2015, İstanbul.

·     1. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (GİAK) Bilim Kurulu Üyesi, 4-5 Haziran 2015, İstanbul

·     Ulusal İç Mimarlık Lisansüstü Eğitim Kongresi (İÇLEK), Danışma Kurulu Üyesi, 26-27 Şubat 2015, İstanbul.

·     19. Ulusal Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 18-22 Haziran 2014, Gaziantep

·     18. Ulusal Pazarlama Kongresi Alan Koordinatörü, 19-22 Haziran 2013, Kars

·     42. European Academy of Marketing Kongresi (EMAC) Düzenleme Komitesi Üyesi, 4-7 Haziran 2013, İstanbul

·     17. Ulusal Pazarlama Kongresi Akademik Kurul Üyesi, 18-21 Ekim 2012, Burhaniye

·     III. Ulusal Yönetim Kongresi Düzenleme Komitesi Üyesi, 29-31 Mayıs 1995, İstanbul

 

BİLİMSEL DERGİLERDE HAKEMLİK

·     Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İİBF Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi

·     Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

·     Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

·     Aurum Kemerburgaz Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

·     Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

·     Boğaziçi Journal

·     Corporate Communications: An International Journal

·     Ege Akademik Bakış Dergisi

·     Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi

·     İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi

·     Maliye Finans Yazıları Dergisi

·     Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi

·     METU Studies in Development (ODTÜ Gelişme Dergisi)

·     Pazarlama Teorileri ve Uygulamaları Dergisi

·     Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

·     International Journal of Applied Management Sciences (Scopus)

·     International Marketing Review (SSCI)

·     Journal of Business Ethics (SSCI)

·     Sex Roles: A Journal of Research (SSCI)

·     Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

 

PROJELER

·     "İTÜ Girişimcilik ve İnovasyon Sertifika Programı" (2015),  TÜBİTAK 1601 projesi (Üniversitelerde Girişimcilik Sertifika Programı Oluşturulması ve Yürütülmesi” çağrısı kapsamında desteklenen 4130032 numaralı proje) (Yürütücü; Taş, O., Tuncalp, D., Bayazıt, Z.E. ve Yıldırım, N. İle birlikte)

·     “Bimpaş Dağıtım Kanalı Üyelerinin Firma ile İlişkileri: Tatmin ve Beklentilerin Ölçümü” (2006), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Yürütücü: Uray, N., Ulubaşoğlu, G. ile birlikte)

·      “Türk, Alman ve Amerikan Reklamlarının Tipolojisi: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma” (2004), İTÜ Araştırma Fonu Destekli Proje (Yürütücü; Uray, N., Ataman, B., Karaosmanoğlu, E. ve Elmadağ, A.B. ile birlikte)

·     “AT Pazarında Hazır Giyim Firmalarının Uyguladıkları Pazarlama Stratejileri ve Gümrük Birliği’nin Etkisi” (2000), İTÜ Araştırma Fonu Destekli Proje (Yürütücü: Sezgin, S., Uray, N. ile birlikte)

·     “Pepsi Cola Tat Testi” (1997), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Yürütücü: Sezgin, S., Ülengin F., Levent H., Küskü F., Erçek M. ile birlikte)

·     “Pepsi Cola Tat Testi” (1996), İTÜ Döner Sermaye Projesi, (Yürütücü: Sezgin, S., Ülengin F., Uray N., Levent H., Arıkanlı M., Erçek M. ile birlikte)

 

İDARİ / KOMİSYON GÖREVLERİ

·     İTÜ Kalite Komisyonu Üyesi (2017-   )

·     YÖK Dış Değerlendirme Kurulu Üyesi (2017-  )

·     İTÜ Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi Çalışma Komisyonu Üyesi (2017-  )

·     İTÜ Vakfı Dergisi Yayın Kurulu Üyesi (2016-  )

·     İTÜ GİNOVA (Girişimcilik ve İnovasyon) Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü (2014-   )

·     İTÜ Bilim Mühendislik ve Teknolojide Kadın Araştırmaları ve Uygulamaları Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi (2013-  )

·     İTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü (2012- )

·     İTÜ Lisansüstü Eğitimi Senato Komisyonu Üyesi (2012- )

 

·     İTÜ Kamu Konutları Esaslarını Güncelleme Komisyonu Üyesi (2016)

·     İTÜ BAP Komisyonu Üyesi (2012-2016) 

·     Kurumsal Kimlik ve Logolu Ürünler Komisyonu Üyesi (2014-2016)

·     Kantin, Kafeteryalar ve Yemek Yeme Yerleri Denetleme Komisyonu Üyesi (2010-2012; 2014-2016)

·     Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdür Yardımcısı (2010-2012)

·     Yöneticiler için İşletme (Executive MBA) II.Öğretim Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2010-2012)

·     İşletme Tezsiz Yüksek Lisans Programı Yürütücüsü (2008-2012)

·     İşletme Fakültesi Yatay Geçiş ve İntibak Komisyonu Yürütücüsü (2006-2010)

·     İşletme Fakültesi Öğrenci Değişim Komisyonu Üyesi (2006-2010)

·     İşletme ve Teknoloji Yönetimi II. Öğretim Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2003-2009)

·     İşletme Mühendisliği Yüksek Lisans Programı Yürütme Komisyonu Üyesi (2002-2008 )

·     İşletme Müh. Bölümü ABET Mezunlar Komisyonu Üyesi (2002-2003; 2009-2012 )

·     İşletme Müh. Bölümü Tanıtım Komisyonu Üyesi (2001-2003)

 

ÜYELİKLER

·       Academy of Marketing Science    

·       Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

·       Türkiye Pazarlama Derneği

·       MCDM (Multiple Criteria Decision Making) Society

·       PROMETHEUS (European Working Group on Ethics and OR)             

·       Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği

·       İTÜ İşletme Mühendisliği Mezunlar Derneği

·       Notre Dame de Sion Mezunlar Derneği

 

 

Last Revised: October 12, 2017 - Son Güncelleme: 12 Ekim 2017